Ga naar inhoud

America's Army


Aanbevolen berichten

Hey, Ik ben benieuwd of er hier mensen op het forum komen die het gratis spel America's Army spelen. America's Army is een gratis spel ter promotie van het Amerikaanse leger. Het spel is heel gedetailleerd en zeker een van de mooiste spellen op dit moment. Echte wapens waarvan je zelfs het serial number bijna kan lezen! Voor meer informatie over dit spel check mijn tutorial: [url=http://www.vragenforum.nl/viewtopic.php?t=254]n00b Tut#1 AAO by Maardiweb[/url]
Link naar reactie
[quote:1e905bfa85="rombaft"]wat is een trackeracount?? mijn username die geregistreerd is bij americas army zelf is belgiumfred kun je infeite acounts van anderen bekijken ook??[/quote:1e905bfa85] Een tracker is www.aaotracker.com als je, je daar aanmeld word je score, kills etc. bijgehouden op een pagina en ook kunnen vrienden jouw opzoeken daarmee waarbij zij kunnen zien in welke map en op welke server je zit.
Link naar reactie
[quote:7f4cd4c685="Kevinos"][quote:7f4cd4c685="rombaft"]wat is een trackeracount?? mijn username die geregistreerd is bij americas army zelf is belgiumfred kun je infeite acounts van anderen bekijken ook??[/quote:7f4cd4c685] Een tracker is www.aaotracker.com als je, je daar aanmeld word je score, kills etc. bijgehouden op een pagina en ook kunnen vrienden jouw opzoeken daarmee waarbij zij kunnen zien in welke map en op welke server je zit.[/quote:7f4cd4c685] Dat klopt. Als je even in mijn tutorial kijkt kom je nog meer handige tips te weten! het is echt de moeite waard! EDIT: Mijn username is: -[DSF]-MaardiWeb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...