Ga naar inhoud

SpellForce


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het moment méér HotU speel dan SpellForce. Ik vind SpellForce nog steeds erg leuk, maar het is wel een vrij tijdrovend spel. Zo kost het lopen van de ene kant van de map naar de andere aardig wat tijd. Ook kan je met één missie soms 2 of 3 uur bezig zijn (als hij echt pittig is). Ik heb het spel bijvoorbeeld nu *al* een week en ik ben pas in missie 13 en ik heb echt zoveel mogelijk gespeeld (behalve dit weekend dan). Ik heb op het moment even geen tijd om ingame screenshots te uploaden. Overigens is het spel misschien bij mij niet zo mooi als het kan zijn, m'n 8500 trekt het spel niet echt... Dus het is wachten op een upgrade (als m'n vader weer thuis is misschien :p). Misschien dat je hier wat screenshots kan vinden (zo ziet het overigens niet bij mij uit, het is bij mij wat lichter en wat minder gedetailleerd...) http://spellforce.jowood.com/?rid=862&lang=en Een vriend van me heeft het spel ook, ook die is er zeer over te spreken!
Link naar reactie
Eindelijk is er dan de Demo van SpellForce: Download deze [url=http://spellforce.jowood.com/?rid=1180&lang=en]hier!!![/url] JoWooD now offers a downloadable free demo version of its Multi-Award winning game SpellForce-The Order of Dawn. If you did not have the chance yet to enjoy the strategy hit of the year on your PC, you can now download the game, that has been praised by critics and gamers alike. The demo version holds a tutorial and a single player map as well as a two player deathmatch map you can play over the internet or in a LAN game.
Link naar reactie
Heb de demo van spellForce gespeelt en het is mooi alleen er zitten te veel maar’s aan. De camera is niet vrij te bewegen wat wel het geval is in Dungeon Siege en Neverwinter Nights Dit is zooo bagger vervelend bij de demo level omdat als een tegenstander achter een nog al groot huis staat en die kapot staat te raggen dan kan je die niet selecteren. Handig :S Gebouwen die je kan plaatsen worden door een onzichtbare bariere tegen gehouden, waardoor je door het hele veld moet gaan zoeken naar een goed plekje ( The Settlers ) Objecten die in je knapzak zitten worden als je ze aan klikt 2 a 3 cm van de originele plaats gezet zodat je je object (ring, zwaard, helm enz) en je muis cursor kan zien in plaat van dat het object je muis cursor word ( kijk naar deze spellen waar dat neit zo is: BG1-2, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, diablo) De gevechten zijn te hekties om je vijanden te selecteren voor spels, pijlen enz. als ze midden in jouw groep staan. Je hoopt maar dat ze de tegen stander maar snel neer hebben om meer overzicht te krijgen. :S De laadtijd is zo er lang! ( dit licht hoop ik aan de demo ) De geluiden van de eenheden zijn niet bijster origineel. ( (die van settlers 2 waren nog beter) De eenheden die alles bouwen en ook de eenheden die bij de gebouwen werken staan in de lucht te hammeren en dan plots verschijnt er in hun handen een blok ijzer, steen of een balk hout ???? Dit is gespeeld op een P4 3Ghz 512mb Radeon 9800 Pro 128mb Catelist 3,9 + ATI Hot fix voor Call of Duty DirectX 9,0b Als het echte spel ook zo is zou ik het niet kopen en gewoon wachten tot dat het volgend jaar in het koopjes bak licht. Ik wacht af wat de rest er van denkt. gr, NoNoAD
Link naar reactie
[quote:5dd3d356e8="NoNoAD"]Heb de demo van spellForce gespeelt en het is mooi alleen er zitten te veel maar’s aan. De camera is niet vrij te bewegen wat wel het geval is in Dungeon Siege en Neverwinter Nights Dit is zooo bagger vervelend bij de demo level omdat als een tegenstander achter een nog al groot huis staat en die kapot staat te raggen dan kan je die niet selecteren. Handig :S[/quote:5dd3d356e8] Dat vind ik erg vreemd hoor, in het normale spel, en ik neem aan ook in de demo kan je zeker je camera vrij bewegen... [quote:5dd3d356e8]Gebouwen die je kan plaatsen worden door een onzichtbare bariere tegen gehouden, waardoor je door het hele veld moet gaan zoeken naar een goed plekje ( The Settlers ) [/quote:5dd3d356e8] Dat vond ik ook al irritant, maar is niet onoverkomelijk. [quote:5dd3d356e8]Objecten die in je knapzak zitten worden als je ze aan klikt 2 a 3 cm van de originele plaats gezet zodat je je object (ring, zwaard, helm enz) en je muis cursor kan zien in plaat van dat het object je muis cursor word ( kijk naar deze spellen waar dat neit zo is: BG1-2, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, diablo)[/quote:5dd3d356e8] Is dit een probleem? [quote:5dd3d356e8]De gevechten zijn te hekties om je vijanden te selecteren voor spels, pijlen enz. als ze midden in jouw groep staan. Je hoopt maar dat ze de tegen stander maar snel neer hebben om meer overzicht te krijgen. :S[/quote:5dd3d356e8] Zit wat in, maar met een goeie opstelling is dat zo opgelost. [quote:5dd3d356e8]De laadtijd is zo er lang! ( dit licht hoop ik aan de demo )[/quote:5dd3d356e8] Denk het wel, ik heb er iig geen last van. [quote:5dd3d356e8]De geluiden van de eenheden zijn niet bijster origineel. ( (die van settlers 2 waren nog beter)[/quote:5dd3d356e8] Grantend, de voice-over kon beter, dat heb ik al gezegd, maar is opzich aardig. [quote:5dd3d356e8]De eenheden die alles bouwen en ook de eenheden die bij de gebouwen werken staan in de lucht te hammeren en dan plots verschijnt er in hun handen een blok ijzer, steen of een balk hout ????[/quote:5dd3d356e8] Niet echt op gelet eigenlijk, zal er is naar kijken. [quote:5dd3d356e8]Dit is gespeeld op een P4 3Ghz 512mb Radeon 9800 Pro 128mb Catelist 3,9 + ATI Hot fix voor Call of Duty DirectX 9,0b Als het echte spel ook zo is zou ik het niet kopen en gewoon wachten tot dat het volgend jaar in het koopjes bak licht. Ik wacht af wat de rest er van denkt. gr, NoNoAD[/quote:5dd3d356e8] Ach, ieder z'n spel hè, ik vind het erg leuk en ergens vrij vernieuwend. Overigens speel ik het op een 2000XP, 512 mb en Radeon 8500 (wordt als goed is binnekort vervangen...). Catalyst 3.7
Link naar reactie
[quote:b251d1214e]Quote: Objecten die in je knapzak zitten worden als je ze aan klikt 2 a 3 cm van de originele plaats gezet zodat je je object (ring, zwaard, helm enz) en je muis cursor kan zien in plaat van dat het object je muis cursor word ( kijk naar deze spellen waar dat neit zo is: BG1-2, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, diablo) Is dit een probleem? [/quote:b251d1214e] Ja voor al als je er niet aan kan wennen :D Als je wat verder bent in de demo level dan word je basis onder gelopen door een (paar) vijanden en dit is een script-event wat je voor geen mogelijkheid kan tegenhouden(eeuwig leven van de vijand :evil: ) ook al heb je tig Vuur torens en het maximaale aan leger eenheden daar staan. :evil: :evil: Als dat het hele singelplayer spel zo is? gatverdikkemes :D Ik zit net de powerunlimited te lezen en daar word een 8,4 gegeven voor dit spel???? Ik zal eens kijken of iemand zo gek is om mij dat cdtje uit te lenen. gr, NoNoAD
Link naar reactie
:( Ik heb de fout gevonden ... blijkbaar kan het spel niet tegen sommige combinaties van anti-aliasing bij de driver-settings. Algemene indruk ? Het probeert te serieus te zijn en de besturing (of beter gezegd de formaties) werkt niet fatsoenlijk. Het tutorial gaat zo traag dat je bijna in slaap valt ... Knightshift heeft eenzelfde systeem (deels rpg / deels rts), maar de opzet is toch een stuk leuker. Ook de stemmen zijn niet zo amateuristisch droog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...