Ga naar inhoud

Diablo 2 (expansion) wie speelt het nog ^_^


Aanbevolen berichten

Vroeg me af wie hier nog d2x spelen .... speel het nog best vaak, beetje MF-en enzo, maar 1.10 houd me tegen om weer nieuwe chars te maken. Mijn chars: Lvl 90 sorc (max TS, LM, Nova, FO) (492/574 mf) Lvl 90 Hybridzon (max GA, MA, LF) was leuk voor act4 boosts Lvl 87 Mace barb (max WW, BO, Berserk (8xxx max dmg ) Lvl 86 Swordbarb (max ww, 75 Res all (hell) met Ohm GF :) Lvl 80 PvP Druid (kom maar op :P) Dus wie speelt nog? iemand hulp nodig? wie wil spullen kwijt? ;)
Link naar reactie
Heb het heel lang niet gespeeld. Toen dacht ik, 1.10 is uit, laten we is gaan proberen :) Omdat 1.10 er is, speel ik het nu helemaal niet meer. Er kan amper/niet meer geboost worden, je hebt bijna niks meer aan je oude cars (vanwege die ladder cars) en items. 1.09d was leuk (en dubbel en dwars zijn geld waard geweest), maar 1.10 vind ik :(
Link naar reactie
[quote:d65746c74a="Johannes Eilander"]Gaaf! spel... speel m vaak met vrienden of LAN. Nu weer een beetje op de achtergrond.... maar k heb m net weer uit de kast gepakt. Heb al 2x RSI opgelopen bij Diablo II(+: Lord of Destruction) Wish me luck...[/quote:d65746c74a] speel je Realm?! online dus? voeg me maar toe *v4ndr34d ik speel SC non-ladder (gewoon simpel dus met lekker veel spulletjes :P) ben bezig met een necro :D skellymancer met volledige Trang ouls set (dan verander je in zo'n vampier met fireball,wall+meteor :)) in 4 dagen lvl 42 8) nog 20 lvls en ik kan de set helemaal aan voor de rest zie boven aan wat ik heb :) ps me druid is een lvl gestegen ^_^
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...