Ga naar inhoud

info over tron


Aanbevolen berichten

ik heb onder bepaalde topics vermeld wat voor games er op de hdd stond of wat aan teraden is om op de pc te spelen en er werd elke keer gevraagd of ton 2.0 een goed spel is. ja dat is het! volgens mij is dit net zo'n titels als giants waar elk game blad zegt het is een goed spel maar bijna niemand koopt het. en dat is zonde trouwens giants heb ik bij mijn audigy gekregen anders had ik het nooit gespeeld. de reden waarom ik eigenlijks tron had gekocht omdat ik een ding heb met armagetron onder linux een elimenatie game. waar je de tegenstander moet uitschakelen zonder wapens. dat betekent dat je op een light cycle zit en je tegenstander moet uitschakelen door intesluiten makkelijker gezegd dan gedaan. dit stukje is iets wat je met oldschool altijd tegen komt waar het precies om frustrerend timing slash gameplay is. hier bedoel ik dus dat de besturing makkelijk is en de levels moeilijk. (geweldig is dat) dit is dus zeer verslavend. in tron 2.0 heb je tijdens de light cycle races wel powerups (dus wel wapens maar die kun je uitschakelen in custem game). single player is meer van schakel je tegen standers uit en verzamel zo'n hoog mogelijk toegangslevel. om het level uit te spelen. zodat je naar het volgende kan. en hier en daar krijg je hulp. en ondertussen kom je light cycle races tegen. verder zit er een heel goed verhaal in. er zijn als het goed is totaal 3 speel elementen is dat 1 Shooter style 2 is light cycle en 3 is met een weerkaatsende (schrijf ik dat goed?) disc tegenstanders uischakelen. (multiplayer) meer heb ik tot nu toe niks te zeggen behalve dit. voor mij is dit spel geweldig. gewoon weer es wat nieuws.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...