Ga naar inhoud

Delta Force: Black Hawk Down--> Scherm op blauw fatal err


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met de onderstaande specificaties en een videocard die door Delta Force tijdens de installatieprocedure geschikt wordt bevonden. Toch gaat mijn scherm onverbiddelijk op blauw en start mijn systeem automatisch opnieuw op als ik de game start. Dit is mij ook al gebeurd met de playable demo van internet. Nu ik de game heb gekocht doet ie hetzelfde: blauw scherm = dus fatale eror terwijl de andere delen het wél goed doen! Wat is hier aan te doen? :roll:
Link naar reactie
Misschien heeft dit spel T&L nodig, en de onboard videokaarten op notebooks ondersteunen dit niet. Ga naar start, uitvoeren, en typ dxdiag en kijk wat voor videokaart je hebt. Ga dan naar de website van de fabrikant en update de drivers voor je kaart. Ga naar de website van het spel en kijk of ze daar een patch hebben of misschien zelfs een FAQ. Als dit allemaal niet werkt, breng het spel terug naar de winkel of geef het aan iemand kado.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...