Ga naar inhoud

Half-Life loopt vast.


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem , als ik Half-Life met m'n voodoo 3 speel op Direct3D dan loopt het spel constant vast en als ik het in OpenGL met de speciale 3DFX MiniGL driver speel dan loopt ie niej vast.. Mijn processor wordt niet te warm , mijn voodoo wordt niet te warm , Weet iemand waar dit aan kan liggen ? Of heeft iemand misschien hetzelfde probleem met Half-Life op Direct3D ? Alle Suggesties zijn Welkom Greettzz.
Link naar reactie
Waarom zou je het spel in hemelsnaam op Direct3D willen spelen? OpenGL is hier toch beter en mooier. Overigens, dat-ie vastloopt lijkt mij vooral een driver probleem... Nu moet je me toch eens uitleggen waarom je in je onderschrift soms een GF2 mx hebt staan en soms een Voodoo3? Wat is het nut ervan om die steeds om te wisselen?
Link naar reactie
Dit probleem doet zich ook voor op mijn broer zijn pc, en die heeft ook een vodoo3 kaart. Sterker nog, op mijn pc deed ie het op d3d ook niet helemaal soepeltjes (check mijn systeem onderaan). En als je hem op opengl zet, dan werkt die op een voodoo3 volgens mij wel, al is het al weer een tijdje geleden dat ik hem bij m'n broer op zijn pc zette..... Als je nog problemen hebt, zeg het dan even, dan zal ik hem wel bij m'n broer er weer opzetten en het uitzoeken voor je.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...