Ga naar inhoud

fifa 2004 demo


Aanbevolen berichten

Hallo, de fifa demo 2004 werkt perfect op een ding na elke keer als ik bijvoorbeeld na een overtreding een herhaling zie van een tackle en ik wil dat wegdrukken met esc dan heel soms gaat dat beeld heel traag voorbij en dat krijg je dan ook niet meer weg, ik denk niet dat dit aan de videokaart ligt want hij loopt verder heel soepen, weet iemand miss waar dit wel aan kan liggen?? alvast bedankt
Link naar reactie
Ik zou het niet weten, maar wat je kan proberen is om [url=http://www.filefront.com/r.b/page__file_info/_filepath__/soccergamez/FIFA2004/Utilities/demofactory.exe/_output.html]DemoFactory[/url] te downloaden... Daarmee kan je de resolutie en de grafische kwaliteit van de fifa 2004 demo aanpassen... Probeer hem bv op een lagere kwaliteit en/of resolutie...
Link naar reactie
[quote:001e28c110="Maverik"]Ha straks komt PES 3 die is tenminste wat realistischer kwa gameplay.......Geen kwaad woord over fifa hoor maar ik heb ze op de playstation allebei en Fifa is wel minder.[/quote:001e28c110] Voor mij mag je best klagen over fifa hoor, dat doe ik ook... :wink: Ik speel heel veel fifa terwij ik me altijd erger aan de gameplay, dus ik ga zeker PES 3 proberen en als die beter bevalt (wat waarschijnlijk het geval zal zijn), dan is het ajuu fifa... :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...