Ga naar inhoud

fifa 2004 demo


Aanbevolen berichten

Ik ben hem nu aan het downloaden... Nog een paar minuutjes... Kijken of het de moeite waard is, of dat het een beter idee is om te wachten op Pro Evolution Soccer 2 voor de PC... Het maakt me niet zo uit hoe flitsend hij er nu uitziet, dat zal wel goed zitten, ik maak me meer zorgen over de gameplay... :-? Heeft iemand em al gespeeld en zo ja, wat vond je d'r van??
Link naar reactie
Ik heb hem inmiddels getest, en ik vind em nogal tegenvallen... De gameplay vind ik een beetje stroef en de graphics vallen ook tegen (maar dat kan zijn omdat het nog maar een demo is)... De enige positieve dingen zijn de tackles (die vind ik wel grappig gedaan) en de dode-bal situaties (vooral corners). Verder zitten er weer van die typische fifa gameplay-foutjes in (de bal gaat soms naar de verkeerde speler of verkeerde kant, enz.)... Over het algemeen nogal tegenvallend...
Link naar reactie
[quote:35fb79e352="royzwiers"]bij mij doet die het de ene keer wel en de andere keer niet me scherm word dan blau met groen :-? ik heb dt al van meerder mensen gehoord dus ik ga hem strax even op me eigen pc proberen.[/quote:35fb79e352] Ja, dat had ik ook... Volgens mij is dat een bug van de camera-positie (gebruik je ook Demo Factory??) ofzo... Dan moet je de camera even veranderen naar een andere, en vervolgens weer terug naar de huidige camera (die staat onder nummer 8 als het goed is)... Dus ik doe als ik dat scherm zie: eerst op bv. 1 drukken, en vervolgens op 8... en voilá, er is weer beeld!!
Link naar reactie
[quote:bf37486b07="royzwiers"]dat of the ball gebeuren heb je niet echt veel aan vind ik en grafisch is het ook nog bijna hetzelde dus ik denk dat ik hem niet ga kopen maar gewoon in fifa 2003 de nieuwe rosters zet.[/quote:bf37486b07] Ik heb trouwens nog geen idee hoe dat off the ball gebeuren ( :wink: ) werkt... Kan dat ook gewoon met je toetsenbord??
Link naar reactie
Heb de demo nu ook al een aantal keer gespeeld en ik ben er nog niet helemaal uit. Volgens mij is de gameplay t.o.v. 2003 echt veel beter geworden... en geloof me als er iemand eindeloos 2003 heeft gespeeld dan ben ik het wel. Als je met z'n 2en fifa2003 speelt speel je op den duur tegen het spel en niet tegen elkaar, er zijn gewoon standaard manieren om altijd te scoren. Ik spreek met een vriend altijd af dat we alleen op een mooie manier mogen scoren, d.w.z. niet uit rebounds, niet na ellenlange mazzel solo's en vooral niet na hoge voorzetten (die gaan er bijna altijd in)! In 2004 heb je veel meer vrijheid en da's meteen het vervelende, voor je het spel weer onder de knie hebt moet je er wel wat tijd in steken. Ik heb nu echt een boekje nodig om alle nieuwe opties te kunnen bevatten! De graphics zijn idd ook nog niet helemaal geweldig, soms wat blokkerige textures... zal wel goed komen. Wel vrij irritant dat de knoppen voor de gamepad in de demo compleet anders ingedeeld zijn dan in 2003. Toetsenbord is nog hetzelfde maar ik word met mijn gamepad helemaal gek! Maar dat zal in het complete spel wel in te stellen zijn! Ik ga het iig wel kopen, en dan maar heel lang oefenen voor ik een geweldige aanval met Van der Vaart op zet en Sonck met een omhaal laat scoren tegen feyenoord (kan zelfs weer met fc Groningen spelen als ik wil!)!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...