Ga naar inhoud

Gamen op een oud beestje..


Aanbevolen berichten

[quote:463f3a4cf7="Senior"]Battlefield 1942 ?[/quote:463f3a4cf7] dat denk ik dus niet. als mijn pc met 800 mhz het al niet kan trekken kan die pc met 500 mhz het al helemaal niet trekken. maar UT zou idd wel gaan. maar TO weet ik zo nog niet. je kunt het proberen. miss dat hij soepel loopt als je de resolutie heel laag hebt staan.
Link naar reactie
duke nukem 3d :lol: toch wel een van mijn old time favos... nee maar serieus... mn zus heeft haast precies dezelfde PC nog staan, en daar kan ik UT nog wel redelijk op spelen... Red faction 1 is toch ook nog wel alweer aan de pittige kant of niet? tenminste staat me zo bij (hele tijd geleden eens gespeeld :wink: ) maar ja, een nieuwe PC is nog altijd het makkelijkst, maar goed, dat is de vraag dus niet....
Link naar reactie
Halflife, Unreal, Unreal Tournament, Max Payne, Renegade, en Operation flashpoint draaien uitstekend op jouw systeem en zijn ook goed online te spelen. Ook Red Alert 2, Warcraft 3, Settlers IV, Fifa 2001 draaien er moeiteloos op. Kortom, veel meer dan je misschien zou verwachten. Maar inderdaad, niet de nieuwste games dus.
Link naar reactie
[quote:0dd04a4d47="computerbacterie"]red faction draait volgens de specificaties op een pentium3 of k6-2 500 Mhz of hoger, met 128 MB geheugen en een 32 MB videokaart.[/quote:0dd04a4d47] ik speelde red faction bij een kameraadje die een albert heijn pc had met een p3 van 500 mhz en loopt volledig soepel (geheugen enz weet ik niet)
Link naar reactie
[quote:c722444f4f="flexjes"]Ik speel nog dagelijks Return To Castle Wolfenstein online. Dat spel moet ook nog wel redelijk tot goed draaien op jouw systeem denk ik.[/quote:c722444f4f] die moet een eitje zijn ik speelde RTCW op een p2 450 mhz met een tnt 16 mb & 384mb geheugen... niet op een alte hoge resolutie maar hij draaide vloeiend
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...