Ga naar inhoud

Unreal Tournament en Tactical Ops crachen bij het starten.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik speel vaak Tactical Ops en Unreal Tournament. Maar nu wil ik het spel starten laad hij opeens niet meer. En gisteren deed hij het nog wel. Heb het in veilige modus gestart en hij deed het. Start ik hem weer gewoon doet ie het niet. En dat is met allebei de spellen zo. En de rest van de spellen die werken wel gewoon. Heb ook al geprobeerd om de spellen opnieuw te installeren, maar tevergeefs hij wil niet. Weet iemand een oplossing om dit op te lossen? En heeft misschien hier nog iemand hetzelfde probleem gehad? Vriendelijk groet, Black Pearl
Link naar reactie
[quote:ff397df49c="beursstarter"]Komt er een foutmelding? ZO is het een beetje vaag. Heb je de nieuwste drivers van je videokaart al geupdate? Evt. dirwectx opnieuw installeren...[/quote:ff397df49c] Nee er komt geen foutmelding. Heb de nieuwster drivers en heb DirectX er ook al opnieuw opgezet. Nog meer ideeën? Edit: Nu geeft hij ook nog een een compaliteit error van het starten van UT. Arrgh, het wordt steeds erger. En TO geeft dat nog niet, maar die wil nog steeds niet starten.
Link naar reactie
Ik start Unreal Tournament..... laat die maar zitten. Geeft nu ook al een error in de .exe bestand. Nu Tactical Ops. Ik start het op en dan krijg ik de keuze voor mijn beeld. Ik klik op Direct3D en daar heeft hij het altijd onder gedaan. Maar nu zodra dat venstertje is geweest van Tactical Ops gaat hij over op volledig scherm. En dan moet er dat logo van Microprose komen. Maar die komt dan niet. En zo kan ik ook niet in het menu komen. En zo loopt dat hele spel vast. En dan start ik het weer op en dan vraagt hij van veilige modus. Dan deed ik dus. En toen kwam ie wel!? Dus ik alles 1 voor 1 weggevinkt. En wat overbleef van ''Disable all sounds'' en toen deed ie het nog. En toen deed ik ''Disable all sounds'' ook weg, maar toen deed ie het niet meer. Toen heb ik mijn geluidskaart geupdate en mijn videokaart. Maar dat mocht ook niet helpen. Hij geeft nog steeds hetzelfde probleem :evil: Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:79a42e988e="Black Pearl"]Ik start Unreal Tournament..... laat die maar zitten. Geeft nu ook al een error in de .exe bestand. Weet iemand een oplossing?[/quote:79a42e988e] Lijkt op een SD2 of securom2 beveiliging. ALs je het origineel gebruikt in plaats van de veiligheidkopie krijg je dan hetzelfde ? ANders lijkt het op een instabiele windows, vooral omdat drivers, directx etc oke zijn. En dan is het format c:
Link naar reactie
Ja duh, als ik TO wil spelen ga ik geen UT laden. Maar UT heb ik al weer opgelosdt met het .exe bestand. Fftjes opnieuw de patch erop gezet. Maar dan geeft ie weer hetzelfde probleem als met TO. Het zit em in het geluid. Maar ik heb de nieuwste geluidsdriver voor mijn kaart. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Want ik zit er namelijk mee in een clan, en ik heb al zo'n 8 wars al niet meer mee kunnen gamen :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...