Ga naar inhoud

MOHAA probleem


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Ikzelf ben een hardcore mohaa speler maar een paar vrienden van mij nog niet, dus ik dacht laat ik et maar ff bij hun installeren,wil ik het spel opstarten komt er in het console te staan dat opengl niet kon worden geopend, ff nieuwste drivers downloaden, weer proberen , wil het weer niet!!! :cry:. Ik weet bijna zeker dat de pc goed genoeg is, maar toch ff voor zekerheid; -videokaart ati radeon9700 pro 128 mb -amd athlon 2700+ -windows xp home nl -512 mb weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen met dat opengl?? alvast bedankt
Link naar reactie
Dat probleem had ik dus ook... Alle games, gebaseerd op Q3-engine, zoals Q3 :wink: RTCW, MOHAA en Call of Duty, draaiden niet bij mij... Liepen allemaal na een paar seconden vast. //Nelis44, dit heeft niet echt geholpen. Je kan alleen maar versie 1.1 downloaden, en die is voor Windows 95. Nieuwere versies zijn allemaal geïntegreerd in de OS-en volgens de site?? Wel ben ik via die site uitgekomen bij [url=http://www.scitechsoft.com/gldirect.html]SciTech[/url]. En daar kan je GLDirect downen. Helaas heb je eerst een 20-dagen-trial, en dan moet je betalen... Dit proggie heb ik geïnstalleerd en nu blijft het spel netjes draaien... Maar... Textures worden (gedeeltelijk) niet juist weergegeven!? Alles is mooi te zien, tanks enzow, maar ipv groene bomen zie ik een stam met daaraan grote grijze vlekken!? Iemand?
Link naar reactie
heb je de tech support bij ea games al geprobeerd: http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=bvFg87Vg&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_scf_faqs*c%24platform=182&p_prod_lvl1=342&p_prod_lvl2=278&p_cat_lvl1=%7Eany%7E&p_cat_lvl2=%7Eany%7E&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=3&p_sort_by=dflt
Link naar reactie
Yep, geprobeerd, maar daar komen ze niet verder dan Opnieuw installeren" of "nieuwe drivers installeren"?? Ik zie trouwens dat er een stukje is weggevallen in mijn vorige posts... Specs: Windows 2000 Leadtek A170 GF4 MX Detonator 45.23 WHQL Ik zag net dat er nieuwe Beta's uit zijn... 51.75... Die maar 's testen dan... Greetz! //edit [i:95744c1b83]Helaas... Ook nieuwe drivers verhelpen het probleem niet. PC is trouwens in deze periode van helemaal niet draaien ook al een paar keer opnieuw geïnstalleerd.[/i:95744c1b83]
Link naar reactie
Ik heb net bij iemand het zelfde probleem met die GL drivers gehad. Ik heb Detonator 30.82 WHQL gebruikt ( dit omdat hogere drivers volgens mij meer voor DirectX 9 zijn ). Nu loopt Mohaa prima en BF1942 loopt ook best aardig. Dit was een schone installatie van WinXP-Pro(zonder SP1), MediaPlayer 9 Update (via een softwareblad), Detonator 30.82 WHQL (had ik zelf nog ergens liggen), Mohaa(zonder updates) en Battelfield1942 met alle expansion's. Pc: P3 met 1,2Mhz GF2-Pro V7700- 32Mb 256Mb 8 Gb HD Succes, NoNoAD edit: Hoger betekent ook niet meteen beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...