Ga naar inhoud

generals : zero hour standalone product?


Aanbevolen berichten

[quote:358c100189="Patrick K."]Zero Hour is een stand alone product. Weet ik zeker omdat je online accounts ook verdwijnen van generals en als ze een add on zouden maken dan zou dat veel minder verkopen omdat de mensen dan eerst ook nog eens generals moeten gaan kopen. Dat trekt niet!!! Logisch...[/quote:358c100189] Maar waarom staat achter op de doos dat je wel het origineel nodig hebt? En op de voorkant zie je ook dat het een expansion pack is. Beetje raar als het dan wel een standalone produkt is of wel. En op [url]http://www.dpluss.nl/zerohour.htm[/url] kan je ook zien dat ze adverteren met de opmerking dat het origineel van Generals vereist is om het spel Zero Hour te spelen.
Link naar reactie
[quote:f400239d9f="skywalker"][quote:f400239d9f="Patrick K."]Zero Hour is een stand alone product. Weet ik zeker omdat je online accounts ook verdwijnen van generals en als ze een add on zouden maken dan zou dat veel minder verkopen omdat de mensen dan eerst ook nog eens generals moeten gaan kopen. Dat trekt niet!!! Logisch...[/quote:f400239d9f] Maar waarom staat achter op de doos dat je wel het origineel nodig hebt? En op de voorkant zie je ook dat het een expansion pack is. Beetje raar als het dan wel een standalone produkt is of wel. En op [url]http://www.dpluss.nl/zerohour.htm[/url] kan je ook zien dat ze adverteren met de opmerking dat het origineel van Generals vereist is om het spel Zero Hour te spelen.[/quote:f400239d9f] Eens het is een expansion pack. Expansion packs worden gewoon door mensen gekocht. Deze ga ik ook nog kopen. Er zal (of het is er al) wel gehackte versie´s zijn die stand-alone werken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...