Ga naar inhoud

Red Alert 2 - Ik kan geen games meer hosten


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ik speel de laatste tijd vrij vaak Red Alert 2 over het net. Dat ging altijd goed, tot ongeveer 1,5 week geleden. Vanaf toen kan ik geen games meer hosten. Ik kan wel op "Create Game" drukken, en dan komen er wel mensen in het spel. Maar als ik wil beginnen wordt er niet 1 lampje voor de andere gebruiks groen. Eerst ging dit gewoon wel goed. Alleen de laatste tijd dus opeens niet meer. Ik kan wel nog gewoon mee spelen in andere games. Ik zou toch eigelijk graag zelf weer games kunnen hosten... Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb een getweaked alcatel modem (/router) Maar het gekke is dat ik niks heb veranderd. Ik heb overigens nog niet geprobeerd RA2 opnieuw te installeren, ik hoop dat het op een snellere manier kan... Het is trouwens versie 1.006 en ik gebruik Windows XP (pro).
Link naar reactie
je kan die firewall uitzetten door te telnetten ga naar start, uitvoeren en type[b:75a6ec39d9] command [/b:75a6ec39d9]in achter c:\ type je [b:75a6ec39d9]telnet 10.0.0.138[/b:75a6ec39d9](als dat het ip adres is) als je je modem hebt beveilingd met wachtwoord dan voer je die in als de sessie is opgestart type je [b:75a6ec39d9]ip[/b:75a6ec39d9] in je ziet dan ip daarachter type je [b:75a6ec39d9]config firewalling=off[/b:75a6ec39d9] dan type je [b:75a6ec39d9]saveall[/b:75a6ec39d9] in en sluit de sessie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...