Ga naar inhoud

Generals Zero Hour doet het niet!!!!


Aanbevolen berichten

ik heb Zero Hour geinstalleerd, maar als ik op Play druk. Dan krijg ik die blauwe beeld met het beginnetje van Zero Hour maar krijg ik opeens een 'serious error'. Ik kan dan alleen op OK drukken en dan gaat het spel uit. Nou heb ik alles gecheckt en ik heb alles wat ze minimum aan systeemeisen vragen enzo, en ik heb op de support van EA/c&c gekeken en alles gevolgd wat er staat. Maar niks helpt, ik krijg steeds die serious error!!! :evil: en Generals doet het wel!! Hoe kan dat nou? Help!
Link naar reactie
Misschien dat dit helpt. - Verwijder Generals en Ground Zero - Installeer Generals weer. - Download voor Generals de nieuweste patches. - Installeer de patches voor Generals - Installeerd dan weer Ground Zero. In de map van Generals. - Download eventueel de nieuwste pathes voor Ground Zero (Als die er al zijn. Dat weet ik niet.) En probeer dan of hij het wel doet.
Link naar reactie
Als je de andere tips hebt uitgevoerd en je krijgt nog steeds dezelfde foutmelding, dan bel je de BSA op en neem die vertegenwoordiger met je mee en ga dan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Ze moeten je dan een spel geven dat wel werkt en kunnen ze aan de BSA uitleggen hoe ze aan die versie komen. Succes ermee. Kan het begrijpen dat je baalt dat het niet werkt. Je mist best wel wat. Alle partijen zijn een stuk sterker etc.. off topic. Noot : de nieuwere versies van SD2 en Securom2 geven niet meer de boodschap "zet de cd erin" maar ze veroorzaken allerlei fouten zoals blauwe schermen, illegal operations etc zodat je je suf gaat zoeken en denken dat je Pc niet goed meer is
Link naar reactie
LOL ik had een nog veel leuker prob ik heb generals origineel maar na de 1.06 update gaf ie na een krappe 10-20 minuten skirmisch spelen gewoon heel droog de fout melding van serious error :P vervolgens installeerde ik zero hour en weg was de error ?? leg me nu toch eens uit waarom al die kopieerbeveiligen zo goed zijn? als ik em origineel speel crasht ie gewoon heel droog en als ik em illegaal speel (gedl cd's) dan doet ie et perfect ??? :o :o :-? :evil:
Link naar reactie
Blij voor je :P :lol: GLA is ontzettend sterk geworden. Probeer die motorfiets eens, gaat de steilste hellingen op. Kopieerbeveiligingen zijn om de zakken van de EU bestuurders te vullen. In de US mogen de meeste spullen niet beveiligd worden. Ik heb geen last van ze, tot nog toe heb ik alle games kunnen duppen (100 percent kopie).
Link naar reactie
[quote:d866ca0c55="The game"]nu qweet ik dat de c&c reeks bekent staat om een zeeer vervelende kopieerbeveiligong en dat is dat na 5 min je basis wordt opgeblazen :| errug leuk.... dit is me zlef een keer met het origineel overkomen :o :P[/quote:d866ca0c55] Trouwens het gaat om de serial. als je serial in gebruik is word je base in 30 sec opgeblazen.
Link naar reactie
Die fout heb ik ook gehad, opnieuw instalren hielp, maar toen ik de resolutie hoger zetten en toen de keer daarna weer probeerde te spele kreeg ik weer de eror. Als je dan de map "Command and Conquer Generals Zero Hour Data" in mijn documenten verwijdert doet hij het weer 1x en als je dan de resolutie weer aanpast krijg ej weer de eror. Ik heb ff een volle (PC) herinstalatie gedaan. Nu doet hij ut gewoon. Lijkt me toch een fout in de bron code. [url=http://members.home.nl/ward/cmaps.htm][color=black:16ef0b6770]Maar als je de nieuwe wel werkend AOD maps wilt hebben voor Zero [b:16ef0b6770]Hour[/b:16ef0b6770] (:P Black Pearl :P) [/color:16ef0b6770]klik dan hier.[/url] Dit is de site van mijn Generals Clan [url=www.flying-dutch-men.tk] [FDM]. [color=black:16ef0b6770]Ik ben nog zoekende naar leden dus vul het aanmeldings formulier in! [/color:16ef0b6770][/url] Overigens loopt mijn comp ook om de haverklap vast bij online AOD's met 5 spelers. Maar dan ook echt vast: Ik kan de muis niet meer bewegen het beeld staat stil geen schijfactiviteit. En weer een disconnect... [url=www.flying-dutch-men.tk][color=black:16ef0b6770]GR> [FDM]Safihre, alias General X Clan Leader of [FDM][/color:16ef0b6770] (:P)[/url]
Link naar reactie
Ik kwam toenstraks ook nog achter een ander probleem.... Als je online speelt en dan met de windows toets naar windows gaat en op ctr-alt-del drukt staat er dat Generals.temp zo maar eve 380 MB geheugen vreet, gen wonder dat ik niet eens fatsoenlijk kan MSN'en onder een potje! Ik zeg: Een complot, zodat ej meer geheugen gaat kopen en dat de geheugen fabrikanten weer geld verdienen! :wink:
Link naar reactie
[quote:25d5c2b2b7="The game"]nu qweet ik dat de c&c reeks bekent staat om een zeeer vervelende kopieerbeveiligong en dat is dat na 5 min je basis wordt opgeblazen :| errug leuk.... dit is me zlef een keer met het origineel overkomen :o :P[/quote:25d5c2b2b7] Codemasters is bezig om een nieuwe safedisk2 te schrijven waar de makers van een spel kunnen uitmaken wanneer de gekopieerde versie op tilt gaat. Bijv. het opblazen van je basis. :wink:
Link naar reactie
[quote:748f3d5258="turk2003"][quote:748f3d5258="The game"]nu qweet ik dat de c&c reeks bekent staat om een zeeer vervelende kopieerbeveiligong en dat is dat na 5 min je basis wordt opgeblazen :| errug leuk.... dit is me zlef een keer met het origineel overkomen :o :P[/quote:748f3d5258] Trouwens het gaat om de serial. als je serial in gebruik is word je base in 30 sec opgeblazen.[/quote:748f3d5258] uhhh.... hoe kunnen ze dat in hemelsnaam checken als je niet online speelt :roll: :roll: :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...