Ga naar inhoud

Dataverbruik per spel


Aanbevolen berichten

[quote:ba19142597="Capone"]kBps = kilobyte per seconde kbps = kilobit per seconde Maar sdk bedoelt gewoon kBps volgens mij, maar dat staat zo raar, veel mensen schrijven gewoon kbps... Dus: ja, dat is per seconde... :wink:[/quote:ba19142597] aLs je het helemaal goed wilt doen doe je Kb en KB :wink:. Maar goed het is dus in kilo bytes per seconde. (vandaar kleine letter k)
Link naar reactie
[quote:ff221ce8b9="The game"][quote:ff221ce8b9="sdk"]Mooi om te weten dan. Maar ik ken ook mensen met planet, 1 gig limiet dus. 1 uurtje motogp2 is toch iets van 180 mb.[/quote:ff221ce8b9] hmm vriend van mij heeft ook adsl via planet en gaat elke maand over die limiet heen en nooit gezeik[/quote:ff221ce8b9] je leest niet goed: [quote:ff221ce8b9="sdk"]]Dat komt doordat ze bij planet op dit moment nog geen werkent controle systeem hebben, planet heeft gezegt dat tot dit werkt er tijdelijk geen datalimiet is, maar er wordt dus nog aan gewerkt.[/quote:ff221ce8b9]
Link naar reactie
En waarschijnlijk heeft die 'vriend' ook nog het geluk dat ie anderen in z'n buurt niet hindert ... Tenminste zo is dat bij kabel-internet (= zoals Chello). Ik zou er van uit gaan dat je bij 'normaal' gebruik van je internet verbinding je geen last zult hebben van welke limiet dan ook. Zodra relatief veel mensen iedere dag veel on-line zijn zullen de providers een manier vinden om daar van te profiteren. Kijk maar wat er met die 'gratis' ISP's is gebeurd ... de meesten zijn vrij vlug op vrij krappe limieten overgegaan toen ze merkten dat er te veel mensen misbruik van maakten. Diegenen die dat niet deden gingen failliet. Bij ADSL & kabel zie je nu al gebeuren dat men zowiezo vaker op limieten gaat letten en er daarnaast ook nog eens meer opties aan klanten gaat bieden (de 'light' & 'heavy' user opties van Chello bv).
Link naar reactie
[quote:3c120a49fc="JaFO"]En waarschijnlijk heeft die 'vriend' ook nog het geluk dat ie anderen in z'n buurt niet hindert ... Tenminste zo is dat bij kabel-internet (= zoals Chello).[/quote:3c120a49fc] Bij ADSL hebben de buurtbewoners er geen last van omdat je je eigen oprit naar het internet hebt... Maarja, de providers zullen er inderdaad niet blij mee zijn als niemand zich aan het limiet houdt... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...