Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 342
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    343

  • 2 weken later...
Ik weet dat het geen Champion of Torm was, alleen hij had wat wel van dat speciale Torm spul (zwaard als ik me niet vergis, iedereen die hem aanviel werd voor pakweg 10 hp ofzoiets geraakt door Torm himself en nog wat speciale dingetjes). Keldorn was idd een inquisitor, hij onderzocht de All-Seeing-Eye, in de riolen onder het Temple District. Als subquest had hij problemen met z'n familie, z'n vrouw had een minnaar als ik me niet vergis. Je moest hem dan proberen op het rechte pad te houden, door hem te overtuigen meer met z'n familie om te gaan (bleek die man toch geen minnaar te zijn, alleen goede vriend)... Anyways, back to the original topic: http://nwn.bioware.com/underdark/deekin_bigadventure_p1_1.html Deekin's Big Adventure is er :-) (verhaaltje met wat plaatjes gemaakt met de 'nieuwe' engine) Nog iets: Robes zijn van de partij in Hordes of the Underdark (eindelijk kan ik nu m'n sorcerer beetje 'kleden' :-)) Helaas nog geen Cloaks :-(, maar goed... Chatlog (waar ook de Robes besproken worden): http://nwvault.ign.com/community/chatlogs/Chat102803.shtml Edit: Lees net in de PCGameplay: De releasedatum voor Hordes of the Underdark wordt gesteld op 28 november! Edit 2: Leuke screenshot [img:77b65d8287]http://nwn.bioware.com/_global/images/gallery/hotu_screens_1/hordes10_large.jpg[/img:77b65d8287]
Link naar reactie
Nee! Dat is zonder klantenkorting, hij is zo duur als je hem besteldt! Na de initiële release kost hij 29,95, bestel je hem van te voren, kost hij slechts 24,95, kijk maar: Release verwacht: 28-11-2003 VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 24,95 RELEASE 28 NOVEMBER 2003 RESERVEER NU! GEEN KLANTENKAARTKORTING! PRIJS NA RELEASE WORDT 29,95 In deze tweede officiele add-on Hordes of the Underdark moet de gamer het opnemen tegen een kwaadaardige macht uit Undermountain die de stad Waterdeep heeft ingenomen. Ik heb 'm maar vast besteld :-)...
Link naar reactie
Nah ja, fietsen is gezond zullen we maar zeggen! Ook ik heb er zin in! Kan niet wachten eigenlijk... Maar als ik me niet vergis is de toetsweek ook die week... Nah ja, first things first, dus eerst HotU uitspelen, dan leren :p. Nah, ik denk dat ik hem gewoon dan haal, zie ik wel wanneer ik hem speel ;-). Waar ik ook erg zin in heb (off-topic): aanstaande woensdag naar Matrix: Revolutions (heb dit keer kaartjes gereserveerd :-)) :D
Link naar reactie
Taraaaa, Undrentide ligt wederom begraven onder een dikke laag stof. Op advies van Dragon deze keer m'n karakter bewaard. Nu zie ik in deze topic tochaardig wat fans rondhangen van de game. Is het iets om van deze reeds bonte verzameling een team te maken en te bezien of er iets af te spreken is op t net? Er zijn dacht ik veel leuke servers met verhaallijnen. Een id?
Link naar reactie
Ik wil ook wel meedoen, als ik tijd heb :( (en dat heb ik zelden) Ik ben nu weer druk met SoU bezig, erg verslavend, ben nu Level 6 Fighter/level 1 Sorcerer/Level 2 Arcane Archer. Arcane Archer is wel erg goed moet ik zegen, leuke prestige class. Ik hoop dat ik met deze character nog Dragon Dicipline kan worden anders moet ik maar weer een nieuwe character aanmaken
Link naar reactie
Tenzij ze de 3-klassen limiet opheffen denk ik dat je die 2e prestige-class kunt vergeten. Prestige klasses horen zowiezo speciaal te zijn ipv iets dat je zo maar eventjes erbij neemt, maar aangezien je iha 2 klassen nodig hebt om een prestige class te kunnen kiezen is het geen echt probleem. Voor SotU was ik een Ranger/Wizard/Arcane Archer ... en dan wel nog een wizard die niet eens boven level 0 kon komen kwa spreuken ;) Die lvl 3 AA was wel lachen met z'n 3 vuurballen per dag ... (en dan nog de standaard +2 to hit voor m'n boog *ouch*) btw : prestige klassen werken ook in het origineel ... alleen de uitgebreide henchman=besturing 'mis' je dan.
Link naar reactie
Ik ben een Sorcerer lvl 15 (had geen zin om verder te gaan naar lvl 20), maar als we overnieuw willen/moeten beginnen, wil ik ook wel als Druid of Monk gaan... Lijkt me inderdaad beter om over te gaan op mail. Aangezien het mij niet zoveel uitmaakt wie m'n mail/msn-adres heeft: MSN: alexander.hoogenboom@planet.nl Mail: huuruun@planet.nl Ik hoor het nog wel. In principe kan ik dus, alleen als we het vandaag/vanavond willen doen, liefst niet later dan 22.00 (in verband met Angel, dat om 22.20 komt, moet nog naar m'n vader fietsen daarvoor :-)).
Link naar reactie
[quote:7503a32cdf="JaFO"]Tenzij ze de 3-klassen limiet opheffen denk ik dat je die 2e prestige-class kunt vergeten. Prestige klasses horen zowiezo speciaal te zijn ipv iets dat je zo maar eventjes erbij neemt, maar aangezien je iha 2 klassen nodig hebt om een prestige class te kunnen kiezen is het geen echt probleem.[/quote:7503a32cdf] Ja daar was ik al bang voor, nou dan maak ik wel voor NWN HoU een nieuwe character aan, ik moet en ik zal ' Red Dragon Displine ' gaan spelen! [quote:7503a32cdf]Voor SotU was ik een Ranger/Wizard/Arcane Archer ... en dan wel nog een wizard die niet eens boven level 0 kon komen kwa spreuken ;) Die lvl 3 AA was wel lachen met z'n 3 vuurballen per dag ... (en dan nog de standaard +2 to hit voor m'n boog *ouch*) [/quote:7503a32cdf] Ik ben nu net level 2 AA, wel lekker dat je dan van die Vuurbal pijlen kan schieten, overigens speel ik nu nog voor het groten deel als fighter met mijn towershield +1 en Longsword +2 (+ specialized). af en toe switch ik naar mijn Longbow +1 (+ specialized). Ik wist overigens niet dat pijlen zo dodelijk waren 8)
Link naar reactie
Een 'Arcane Archer' is juist zo'n beetje de best boogschutter die er bestaat. Als je echt het maximale wilt halen uit deze klasse dan zou je als elf moeten beginnen (vanwege hun standaard longbow-bonus). Het is niet voor niks een *prestige* klasse. Ik verwacht op zich dat ook die 'epic' klasses een probleem gaan worden voor diegenen die nu al 2 klassen nodig hadden om tot de prestige klasse van hun keuze te worden toegelaten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...