Ga naar inhoud

Grappig: cheaten op een LAN


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je websites van de lanparty's die in de movie voorkomen melden allemaal dat het een fake movie is van een computer waarvan het moederbord los ligt waardoor deze zo uit elkaar vliegt. Een beetje pc valt echt niet op deze manier uit elkaar. Overigens vind ik het geen natuurlijke reactie dat wanneer je pc over de parkeerplaats vliegt jij terug loopt om de kap van je kast nog even te pakken. Dat is toch wel het meest waardeloze van je pc :-? Dan pak je toch gauw de kast of zo? Dat lijkt mij in ieder geval logisch.
Link naar reactie
[quote:2bea36de53="sdk"][quote:2bea36de53="mgdam"][quote:2bea36de53="sdk"]zaten ze geen DOOm te spelen? Of leek dat maar zo (dan kan die pc wel)[/quote:2bea36de53] :-? dr staat met koeieletters counter strike m8, blijven opletten!![/quote:2bea36de53] het ging mij over de opmerking van speedy dat het fake was, omdat niemand meer zo'n pctje had. CS is ook erg oud. (snap niet dat mensen nog spelen)[/quote:2bea36de53] Der zijn nog heel veel mensen die uren 8er elkaar aan het wegkwijnen zijn op een cs-server (ben er zelf ook een) en cs is en blijft lijp (totdat cs:cz uitkomt :) ) groetens
Link naar reactie
ja en zo zijn er meer. Ik heb laatst met nog een paar vrienden (o.a. met Rynus Rein :D ) een kleine lanb party van een ppar man gehouden, en we waren compleet verslaafd aan Unreal Tournament 1. Sommige zeggen dat dat lelijk is, nou ik vond de graphics harstikke OK, en het was perfect multiplayer spel ook omdat de systeem eisen laag zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...