Ga naar inhoud

Grappig: cheaten op een LAN


Aanbevolen berichten

Fake, lijkt me wel.. Iemand speelt een spelletje , cheat daarbij, dan maar even zn pc stelen en mollen :wink: Voor sommige mensen is dit misschien wenselijk, maar degene die de pc molt is je wel verplicht een nieuwe te geven. Je kunt hem iig aangeven bij de politie. De pc zat overigens niet zo goed in elkaar, mijn pc zou dus [u:b79f0f2e5d]niet[/u:b79f0f2e5d] uit elkaar vallen, maar wat deuken krijgen en binnen in kapot gaan.. maar uit elkaar, nee dat zal niet gaan. Maargoed, filmpje was leuk om te zien.
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:ef69837430]maar degene die de pc molt is je wel verplicht een nieuwe te geven. Je kunt hem iig aangeven bij de politie. [/quote:ef69837430] tuurlijk, politite heeft tijd voor zoeits, en dan nog bewijzen (filmpje gaan ze echt niet geven voorda tzeker is dat er geen aanklacht is). + Het is in amerika, wordt je meteen neergeknald als je aangifte doet :P
Link naar reactie
[quote:07a129d517="mgdam"]Ik weet niet of dit hier hoort, maar voor de gamers onder ons die dit nog nooit hadden gezien, zo moeten we met cheaters omgaaan dus: http://download.jubii.dk/csdiverse/cheaterlow.wmv gr[/quote:07a129d517]Die is al oud,... en er is al van aagetoond dat het een setup is. Er word niks van cheaten anngetoont! Hij neemt die pc zo ineens mee zonder kabels? Laat jij je zomaar wegdragen? Laat jij je pc kapot gooien om dat gewoon weg te lopen? Men heeft dat filmpje destijds gemaakt om andere cheaters op die lan bang te maken!
Link naar reactie
[quote:f9b04c0ddc="sdk"][quote:f9b04c0ddc]maar degene die de pc molt is je wel verplicht een nieuwe te geven. Je kunt hem iig aangeven bij de politie. [/quote:f9b04c0ddc] tuurlijk, politite heeft tijd voor zoeits, en dan nog bewijzen (filmpje gaan ze echt niet geven voorda tzeker is dat er geen aanklacht is). + Het is in amerika, wordt je meteen neergeknald als je aangifte doet :P[/quote:f9b04c0ddc] Jep de politie heeft tijd voor zoiets.. je kunt ook bij je verzekering aankloppen, zodat die er verder mee gaan.. Voor de rest van je bericht, ik denk dat jouw beeld niet -helemaal- correspondeert met de werkelijkheid..
Link naar reactie
Moet je new topic posten, gaat anders wel erg offtopic. En ik vind UT op dit moment niet beter, UT was destijds erg leuk maar als je nu terugkijkt zie je dat die mannetjes gewoon lopen te moonwalken. UT03 is erg fun, zeker als je nieuwe pc hebt. Double Dom en boombal zijn ook erg leuk. Alleen jammer dat je zo snel lag hebt, Toch ff w8en op 512/256 verbinding.
Link naar reactie
[quote:e08f57ed28="sdk"]Weet neit hoe het bij jullie zit maar meeste kabels (behalve oude printer ofzo) liggen er zo uit...[/quote:e08f57ed28] Ahum, als je die kabel van je monitor vastdraait, is dat vaak niet zó snel los te maken. [sdk opmerking - m.a.w eentje die nergens op gebaseerd is en pure speculatie is...]Oh ja, jouw eerdere opmerking dat je niet snapt dat mensen nog CS spelen, is zeker omdat het voor deze tijd slechte graphics heeft. [/sdk opmerking]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...