Ga naar inhoud

Grappig: cheaten op een LAN


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zag die gasten dan ook in paniek die pc loskoppelen en die vent vastpakken. Iedereen juigen, en pats daar gaat z'n pc. Knalt helemaal uit elkaar. Lijkt me echt klote als je pc zo op straat verrot wordt gegooid. Maar hij is wel leuk, alleen zielig voor die man, maar dat is zijn eigen schuld :P
Link naar reactie
[quote:23c24ad16a="The_Picard"]Hoezoo niet echt? (!) Welk persoon laat zich nou zomaar optillen en uit een gebouw zetten? Dat zou een paar rake klappen opleveren.[/quote:23c24ad16a] ROFL, heb je die cheater vergeleken met degene die m buiten zette of nie......daar past ie 2 keer in man, 1 klap en hij vouwt m zo op, maar ik wil wel s bewijs van dat t nie echt is, voor de gein zomaar.....
Link naar reactie
Als ik me hobbie-mes bij me zou hebben zou ik die computer-moller zelf ff slopen. Als dit echt zou zijn zou het onacceptabel zijn. Hoe kan je nou zeggen: "jahoor, cheater!" En 15 seconden later z'n Pc op straat kapot gooien. Kan niet lijkt mij. edit: heb het een paar keer bekeken. Kan het niet aanzien maar goed, ik denk dat het echt is. Die gozer zal wel slap zijn maar toch. edit2: ben benieuwd wat die bolle eraan heeft overgehouden, want wat is nou nog bruikbaar? HD, Mem misschien een kleine PCI kaart ofzo. en dit is al een oud filmpje. Want tegenwoordig til je je geen kast op (leeg of niet) met een hand. En het is geen barebone, dus...
Link naar reactie
[quote:2502b9428a="mgdam"][quote:2502b9428a="sdk"]zaten ze geen DOOm te spelen? Of leek dat maar zo (dan kan die pc wel)[/quote:2502b9428a] :-? dr staat met koeieletters counter strike m8, blijven opletten!![/quote:2502b9428a] het ging mij over de opmerking van speedy dat het fake was, omdat niemand meer zo'n pctje had. CS is ook erg oud. (snap niet dat mensen nog spelen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...