Ga naar inhoud

Gezocht: Wat is momenteel grafisch het "mooiste" s


Aanbevolen berichten

Ik vind Grand Theft Auto 3 er super mooi uitzien, vooral de mist en licht effecten. Maar ook Return To Castle Wolfenstein ziet er mooi uit. Ook Warcraft III vind ik er leuk uitzien, vooral qua grafische effecten, bliksem spreuk, animaties Nightelf, tussen filmpjes. Wil je echt een super mooi spel, dan zou ik even wachten op Unreal Tournament 2003 die binnenkort uitkomt.
Link naar reactie
off topic / Ik ben het met Kajustja eens dat Morrowind aan alle kanten kraakt. Vooral in het begin is er geen doorkomen aan. Wanneer een mier je pad kruist, word je al verslagen. Dit hadden ze wat soepeler moeten maken zoals in b.v. Dungeon Siege ofzo. Ik ben geen RPG-fan, maar omdat Dungeon Siege in het begin vrij gemakkelijk te spelen was, vond ik het een leuke game. on topic/ Ik speel momenteel Gore. Het is grafisch niet echt fantastisch maar wel heftig. Ook GTAIII is natuurlijk een mooi spel (maar daar moet je wel de config voor hebben anders is het huilen met de pet op). :D
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Mijn favo spel is GTA 3 en ik ben zeker niet de enige heb ik door. Je hebt een nieuw systeem met behoorlijke hardware. Binnenkort komt Battlefield 1942 uit. Dat is een prachtig 2e wereld oorlog spel. Ook Mafia komt zeer snel uit. (Of misschien is die eral) Maar ook UT2003 is zeker de moeite waard, waar zeker heel wat maps en mods voor uit zullen komen. Maar er zijn nog zat spellen die heel mooi zijn, denk aan: Soldier of Fortune 2 Star Wars Jedi Knight 2 Medal of Honor:Allied Assault Spiderman:The movie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...