Ga naar inhoud

Boehoe!!!! :(


Aanbevolen berichten

Leuk een opschep topic :) Ik heb: Epox EP-8K3A+ AMD AXP2000+ (binnenkort 2400+ :D) Zalman cooler (binnenkort Alpha PAL 8045 + YS-Tech fan) 512 MB PC2700 Samsung, CAS2 Leadtek GF4 Ti-4600 (ja, die leeft nog ;)) Maxtor 80 GB 7200 hd Liteon 32x brander Liteon DVD speler Compaq NIC :P Liyama Vision Master Pro 452: 19" flatscreen monitor :) Memorex toetsenbord met leuke knopjes en.. Een swiftech optische muis met 2 extra knopjes die ik nooit gebruik :lol: Ik heb dit zooitje sinds 28 juni en heb mijn moederbord (was eerst een ABit) al een keer vervangen en over een maand zit er ook een AXP2400+ en een Alpha koelblok in. Hoe bedoel je: geen geld om te upgraden? :D
Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou niet normaal nou net. Het verschil tussen die 2 is er wel degelijk en je kunt je 2000+ vooral nu heel goed verkopen zodat je er bijna geen verlies op maakt. Anyway, inderdaad een leuk opschep forum, mijn nieuwe PC zal er ongeveer zo uit gaan zien. Asus A7V333+RAID AMD Athlon XP 2200+ (of 2400+ maar dat zien we tegen die tijd wel weer) 512 MB PC2700 Samsung, CAS2 Asus V8440 (GF4 Ti4400TD 128MB) Soundblaster Audigy OEM 2x 60GB Maxtor Liquid Cooled 7200RPM HDD's in RAID-0 config Creative Inspire 5300 speakerset Goeie 17" monitor (ben ik nog niet over uit) Chieftec miditower kasje DVD-Speler En de rest....(muis, toetsenbord, floppy) Ben ik nou nog iets vergeten? 8)
Link naar reactie
[quote:bd2ad85502="E gozeling"][quote:bd2ad85502="Boerke87"]Ben ik nou nog iets vergeten? 8)[/quote:bd2ad85502] Ja, heb je geen brander?[/quote:bd2ad85502] Ja die heb ik nu al eentje. Misschien dat ik over een tijdje (als de prijzen gedaald zijn) een DVD brandertje aan ga schaffen, maar dat is nog TE ver vooruit kijken om er iets over te kunnen zeggen.
Link naar reactie
[quote:7fc344ce6a="xiliduur"]Lieber leute! gehe toch alleman nach dieser laden. Es ist wirklich billiger als in die niederlande! www.computer-cash-carry.de Nee zonder flauwekul. Het is echt een stuk goed koper bij die duitsers! Ik heb mijn PC via het PC prive-project! Dus ik moet er nog voor gaan werken! Scheelt wel belasting natuurlijk![/quote:7fc344ce6a] Ik noem het nu [b:7fc344ce6a]GEEN SPAM[/b:7fc344ce6a] omdat je simpelweg gelijk hebt, ik heb er ook vaker gekocht en de prijzen zijn een stuk zachter dan hier. 8)
Link naar reactie
Tuurlijk is dat geen [size=18:36f641e27b][/size:36f641e27b]SPAM[size=12:36f641e27b][/size:36f641e27b]maar een goede tip. denk niet dat het leuk is om 3 uur door Aken te crossen op zoek naar een veel kleine winkel en vervolgens om te komen van de honger omdat er geen normale frituur te vinden is! Maar goed zoals je al zei, de prijzen zijn echt zachter daar!
Link naar reactie
Hoe zit dat eigenlijk met PC prive (zie het hier toevallig voorbij komen, vandaar). Ik wil graag een goedkope laptop voor school, echter zelfs de goedkope zijn nog wel aan de prijs. Maar nu weet ik dat er via mijn vaders werk pc-prive wordt gedaan, echter we weten niet hoe het nu precies zit. Ik hoor verhalen dat je de helft maar voor je pc betaalt enzo. Ik dacht dat je er vakantie dagen voor moest inleveren, maar misschien zit ik er naast?
Link naar reactie
fl 5000,- per 3 jaar was de grens zal nu ook wel zoiets in Euro zijn. De precieze regeling hangt van het bedrijf af. Sommige kopen met z'n allen bij een enkele winkel (wat vaak betekent dat je keuze beperkt is, maar de winkelier wil dan nog wel eens korting geven vanwege de grote gegarandeerde omzet dat zoiets betekent). Anderen laten je gewoon een pc kopen waarna je met een bonnetje het geld via het brutoloon wordt verrekend. Afhankelijk van je inkomen kan dat iets van 40% korting betekenen. Je zult gewoon bij je werkgever moeten vragen wat de precieze regeling is. // --
Link naar reactie
Het prive PC project is per werkgever anders! Mijn moeder kon kiezen uit 3 verschillende pc's. Bij een door de werkgever bepaalde computer boer. Haar werkgever had een deal gemaakt met die com-zaak. Ik kon gewoon naar een zaak toe gaan en een pc samenstellen, maakte niet uit waar. Het maximun bedrag is wettelijk vastgesteld 2200 euro. Als je meer wilt moet je zelf bij lappen. Ik heb toen alleen de onderdelen gekocht die ik nodig had; mobo, geheugen, GF4 en HD. De bon heb ik ingeleverd bij mijn werk. Hun hebben de betaling naar de winkel gedaan waarnaa ik de boel kon gaan afhalen. Er wordt nu per maand een bedrag van mijn salaris afgehouden. Die pc is dus een soort loon in natura! Allen betaal je hier geen belasting over! Stel je koop een pc van 1500 euro. Dan wordt dit van je bruto salaris afgehouden. Als je het zou hebben laten uitbetalen in geld, zou de nelasting er eerst gaan aan zitten en zou je (bv)37.35% af moeten dragen. Dus een korting van 37,35% op je pc als het ware!
Link naar reactie
Ah bedankt voor de verheldering, maar nu hoorde ik vandaag dat omdat het afgaat van je bruto loon je ook minder verdient voor je arbeidsongeschiktheids verzekering. Dus als je wat gebeurd en je arbeidsongeschikt raakt zit je de rest van je leven met dat lagere bedrag. Dat is iets wat mijn ouders er van weerhoudt :( (wel logisch ergens)
Link naar reactie
Mijn nieuwe pc: ATX Big Design Blitze 112,00 € DDR-RAM 512MB, PC333 CL2.5 Samsung 154,90 € 80GB IBM IC35L080AVV 116,90 € AOPEN DVD-1648,16xDVD/48xCD,Retail 51,90 € 128MB MSI G4Ti4200-TD (8870) 189,00 € 1.44MB Floppy Mitsumi D359M3 10,40 € AOpen CRW-4048A 40x12x48 Retail 85,90 € Creative SB Audigy Player, FIW, bulk 68,49 € Intel P4 2400MHz, 533MHz, 512kB, BOX 258,00 € Asus P4B533-E/PA/LAN/F/R, S478, i845E 198,80 € Montage & Test 39,00 € De prijs van dit alles: spotgoedkoop in duitsland, 1285, 29 euro De zaak wil ik op verzoek wel vermelden :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...