Ga naar inhoud

Cd'tjes branden, welk programma, welke muziekbestand type etc??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil cd'tjes branden maar elke keer als ik liedjes op de cd brand, en alles is klaar en probeer het uit dan wordt er op de radio aangegeven dat er niks op staat. terug in de pc staat er inderdaad niks op terwijl het liedjes branden gewoon gelukt was?. misschien ligt het aan het type want ik heb wav mp3 geprobeert en probeer cda te krijgen maar geen programma heeft de mogelijkheid het naar cda om te zetten? en nu als ik liedjes probeer te branden zegt hij dat de cd vol is. dus welk programma te gebruiken? en welke type muziekbestand? en misschien dat er tijdens het branden iets vekeerd gegaan is?
Link naar reactie
Belangrijk is dat je een degelijk brandt programma gebruikt, dat de kneepjes kent. Weet waar het fout kan gaan en dat dan betrouwbaar meldt. Nu zijn er vele en met vele zal het goed kunnen , maar ik raad je aan als je een relatieve beginner bent 'Nero Burning Rom' te proberen. Hoeft niet in de allerlaatste versie, die is extreem uitgebreid ook, maar zeg versie 6 of 7 of de eerste die geschikt is voor jouw besturingssysteem. Ook de vaak gratis bij branders verstrekte Essentials versie kan, maar ik zou de volledige aan willen raden, die is wat fraaier opgezet vind ik. Wil je toch bij gratis programma's blijven dan zijn er best een aantal aan te raden, kijk b.v. eens op Tweakers.net in de software udates sectie, daar worden geregeld enige genoemd. Controleer je brander b.v. even met een cd-rw (herschrijfbare schijf) op goede werking voordat je met cd-r's begint.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...