Ga naar inhoud

MOHAA loopt constant vast


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een originele MOHAA. Nou is het probleem dat als ik ongeveer 5 minuten bezig ben dat alles vastloopt :sad: Zelfs als ik in veilige modus bezig ben gebeurt dit, alleen loopt het spel weer verder na ongeveer 30 seconden om daarna weer vast te lopen. Dit gaat de hele tijd door. Ik dacht eerst dat m'n CPU te warm werd maar dat lijkt me dus niet (42 graden) Ik weet niet hoeveel de videokaart wordt maar die heeft een eige cooler dus dat lijkt me wel goed gaan. Dit zijn mijn specs: AMD XP1800+ MSI L7t 266 pro2 RU 386mb DDR GeForce2 Pro 64mb Creative SB 64 Windows XP Pro NL DirectX8.1 ( die met XP geleverd wordt) Nvidia detonator 27.52 drivers (met 23.11 had ik het zelfde probleem) Geluidskaart drivers zijn van XP want er zijn geen Creative drivers voor deze Windows. Ik weet het dus niet meer. Hopelijk kan iemand helpen want wat ik lees over het spel wil ik eigelijk ook ff meemaken.
Link naar reactie
ehrm... heb je de videokaart overclocked? via 4-1 geinstalleerd? IRQ conflict? Probeer even in de bios bij PNP bios features (ofzoiets) ff "PnP aware O/S" uit te schakelen. Dit omdat windhoos de PnP apparaten vaak verkeerde IRQ toewijst, door dit uit te zetten laat je dat door het systeem zelf doen. Dit heeft al mijn problemen (o.a vastlopers) waar ik maanden mee heb lopen stoeien, opgelost!!
Link naar reactie
Ik had het trouwens over m'n geluidskaart :smile: Ben eigenlijk na een tip verder gaan zoeken inm'n LOG boek en dit kwam er uit. [img:2e6e85cc9d]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1142395138[/img:2e6e85cc9d] Volgens mijn heeft het iets te maken met internet. Denk dat het spel verbinding zoekt. Alleen kan ik niets vinden in het spel. Ik heb al bij multiplayer gekeken maar dan kan ik niets uit zetten
Link naar reactie
Dat kun je niet in het spel uitzetten. Ik heb er een tijdje geleden naar gezocht op allerlei fora. Het bleek dat heel veel mensen hier problemen mee hadden, de enige oplossing die ik heb kunnen vinden is wat hierboven al staat (die instellingen van internet explorer). Misschien dat er voor deze volslagen debiele bug inmiddels een patch is uitgebracht, maar ik neem aan dat je de site van al MOHAA hebt gecheckt. Als het trouwens het probleem is waar ik op doel, zou het zo moeten zijn dat je het merkt op het moment dat je een missie start. Je kunt dus niet eerst even een paar minuutjes spelen.
Link naar reactie
Nee hoor, Ik kan wel degelijk in het spel komen. Nij de eerste level kan ik zelfs uit de vrachtwage klimmen en in het gebouw binnen komen. Verder dan dat ben ik dus niet geweest. Zoals ik al zei staan mijn inbel gegevens op NOOIT EEN VERBINDING MAKEN want dat hoeft bij mijn ook niet. Zal maar ff verder zoeken of iemand al een oplossing heeft
Link naar reactie
Ikzelf heb ongeveer hetzelfde probleem onder W2000, soms kan ik een half uur spelen, soms 10 minuten waarna hij volledig vastslaat. Collega heeft hetzelfde probleem. Ik zet soms de internetlock erop via Zonealarm (heb kabel) en heb het idee dat het dan wel beter gaat. Ga nog ff proberem DirectX opnieuw te installeren, hopen dat dat wat uitmaakt. Specs: AMD TB1400 782 Mb Viper770 (extra koeler erop) Is er geen update uit voor MOHAA ?????
Link naar reactie
Ik heb ff van alles aan m'n PC gedaan zonder succes. Ik heb eerst m'n geluidskaart fisiek verwijderd en gebruik nu m'n onboard card. Daarna ff de DDR bankjes van plaats veranderd. Tevens heb ik m'n nieuwste BIOS gedownload en geinstalleerd. Niet's mocht iets uitmaken :sad: Dit krijg ik steeds op m'n beeld als ik bezig ben. [img:a5bf05b777]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1698017384[/img:a5bf05b777] [img:a5bf05b777]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1114421386[/img:a5bf05b777] Ik heb ook ff Zonealarm geinstalleerd en toen het spel crashte kreeg ik een melding dat MOHAA het net op wou. Ik vraag me af of deze bug wordt gerepareerd met de NL patch die aankomt :? Ik had trouwens m'n internet gelockt met Zonealarm
Link naar reactie
het spel opnieuw instaleren in de default directory proberen waard lijkt mij ik heb het spel ook en een kamaraad van mij ook ik moest het bij hem instaleren (hij is een echt groentje maar dat maakt niet uit) ik het spel rechtstreeks op c: gepleurd en wat denk jij werkt niet echt geweldig scherm in 3 kleuren toe opnieuw geinstalleert in de default dir , geen problemen meer ik denk dat dit maar dan anders ook het probleem kan zijn
Link naar reactie
Mmmm, ik heb de nieuwste Via4n1 geinstallerd (waren net nieuwe uit) DX81 geinstalleerd, maar hielp dus niks. Ik krijg niet de melidingen zoals in jouw screenshots, bij mij hangt echt de totale pc. Na een herstart viel me wel op dat NAV2002 er mee gekapt was, dus mischien.....?????? Ik heb nu NAV corp. Ed. 7 geinstalleerd en MOHAA draaide daarna voor 3 kwartier waarna ik ermee gestopt ben, maar zag er goed uit, weer ffies afw8en dus..... [ Dit Bericht is bewerkt door: Venzent op 2002-03-22 12:51 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...