Ga naar inhoud

foutmelding bij A2 racer II


Aanbevolen berichten

Bij A2 racer II krijg ik het introfilmpje, als dat afgelopen is krijg ik de volgende foutmelding : C:workA2racIImenuNedprogspecial_anim.cpp(427) Not enough memory allocated for sine table ! Daarna valt er alleen op OK te klikken en keer ik weer terug naar windows (98). Het spel is dus onspeelbaar. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is ? Bij voorbaat dank
Link naar reactie
[quote:f0699c6b50] Op 18-03-2002 9:53, schreef Brumbo: Nee, maar wees blij dat ie niet werkt, je beledigt je computer met dit spel. [/quote:f0699c6b50] Je hebt gelijk.... maar daar heeft DIMM natuurlijk nix aan! DIMM: Je moet ons eerst wat meer over je systeem vertellen (mobo+proc+ram+video enz enz), dan kunnen we je (misschien)verder helpen.. Grtz, 2FAST
Link naar reactie
ok, het gebruikte systeem is als volgt : -ASUS A7A133 -AMD Duron 950 -128 mb -NVIDIA TNT 32 64M -hd 20 gb 7200 rpm terwijl het spel probleemloos werkt op mijn andere pc: -mobo weet ik even niet uit mijn hoofd (wel ATX) -PII 300 -64 mb -ATI 3d rage pro (4mb) in combi met Diamond Monster 3d I -hd 4 gb 5200 rpm Het zou dus niet aan "te weinig" moeten liggen, vandaar ook dat ik wil weten wat er dan WEL aan de hand is !
Link naar reactie
Uiteraard heb ik op de Davilex-site rondgesnuffeld, maar de geboden oplossingen slaan eigenlijk allemaal op het niet goed functioneren van het systeem, terwijl dit spel het ENIGE spel is wat raar doet. Daarom weet ik ook niet wat te doen. Op de achterkant van de cdbox vanA2 racer II staat duidelijk : "Ondersteunt Direct3D compatible kaarten o.a. 3dfx, PowerVr, NVIDIA, Stealth II e.v.a." Ondersteunt 3dfx klopt (zie configuratie van mijn oudere pc) en ondersteunt NVIDIA dus niet (want die zit in deze pc). Tenzij het dus aan iets anders ligt... En voor de duidelijkheid : A2 racer II is niet het racespel waar ik op zit te wachten, maar doet het bij een "mindere" configuratie wel en bij deze niet ! Terwijl ALLE andere spellen wel werken, en dat kan ik niet uitstaan en moet ik oplossen zowaar ik DIMM heet
Link naar reactie
Ik heb ook wel eens van die vreemde foutmelding bij spellen en programma's. Het blijkt dan dat ze gewoon verschikkelijk veel virtueel geheugen "willen" hebben, ze hebben het dan niet nodig maar goed. Hoeveel schijfruimte heb je gereserveerd voor je virtueel geheugen, en probeer het dan eens een paar honderd MB hoger te zetten (terug zetten kan altijd nog maar dan weet je in ieder geval dat het daar niet/wel aan ligt).
Link naar reactie
Ik heb ook wel eens van die vreemde foutmelding bij spellen en programma's. Het blijkt dan dat ze gewoon verschikkelijk veel virtueel geheugen "willen" hebben, ze hebben het dan niet nodig maar goed. Hoeveel schijfruimte heb je gereserveerd voor je virtueel geheugen, en probeer het dan eens een paar honderd MB hoger te zetten (terug zetten kan altijd nog maar dan weet je in ieder geval dat het daar niet/wel aan ligt).
Link naar reactie
Heb het virtuele geheugen inderdaad stapsgewijs verhoogd, maar helaas.. Ik heb echter iets bedacht waarmee ik het genoemde probleem niet kan oplossen, maar wel omzeilen ; als ik via de verkenner/programfiles Davilex inga, kan ik door op het icoontje "qrace" aan te klikken gewoon spelen ! Ik heb dus geen introfilmpje en beginscherm met keuzemogelijkheden, maar kan wel racen en daar gaat het natuurlijk om. Bij qrace kan je direct de zwaartse en snelste wagen en het traject, dat scheelt weer een hoop werk. Aangezien ik op deze manier gewoon kan spelen (mijn systeem blijkt er dus gewoon mee overweg te kunnen)laat ik het maar zo. Waarom het niet op de normale manier kan zal altijd wel een raadsel blijven want ik laat het maar zo, we hebben nog wel meer te doen Uiteraard iedereen bedankt voor de reakties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...