Ga naar inhoud

Midtown Madness 1 probs


Aanbevolen berichten

Hi y'all! Sinds kort een fors probleem tijdens het starten van Midtown Madness 1. Ik krijg één of andere C++ foutmelding waar ik geen hout van snap. Het spel is dus vervolgens ook niet te starten. Voorheen heeft het spel het wel gedaan, maar ik weet niet wat er veranderd zou zijn en wat deze melding dus betekent; ik hoop jullie wel! Het venster heeft de volgende tekst: Microsoft Visual C++ Debug Library: Debug Assertion Failed! Program: D:Microsoft GamesMidtown MadnessMidtown.exe File: vsprintf.c Line: 91 Expression: format!=NULL! For information on how your program can cause an assertion faillure, see the Visual C++ documentation on asserts. (Press Retry to debug the application) En dan drie keuzeknoppen: Afbreken, Nogmaals, Negeren. Wie snapt hier iets van? Ik niet i.i.g! T.i.a.
Link naar reactie
[quote:3b826ef862] Op 19-03-2002 12:34, schreef Eddey: ai dont now dis... Wat is er veranderd dat 'ie het ineens niet meer doet (dus wat heb je geinstalleerd o.i.d.)??? Groetjes, Ed [/quote:3b826ef862] Ik kan niets bijzonders bedenken: ZA, IE6, W98SE-updates... Op een andere machine met 98 werkt het spel wel, dus ik verdenk m'n windows-installatie, maar het is nogal rot zoeken en alleen dit spel werkt niet, dus een verse install vind ik ook een beetje overdreven! Maar bedankt voor het meedenken i.i.g.!
Link naar reactie
[quote:d56871cab5] Op 19-03-2002 12:36, schreef BA: Heb je het spel al eens overnieuw geinstalleerd? [/quote:d56871cab5] Ik heb geen "setup". Klinkt een beetje vaag, maar het is een kopie van een reeds geinstalleerd spel. Wat ik dus nu doe, is de map gewoon "hard" kopieren en vervolgens de execute lanceren. Dit is tot voor kort goed gegaan, maar tot deze vage C++ melding dus.... tnx, BA
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...