Ga naar inhoud

fps probleem met Mohaa


Aanbevolen berichten

ik beschik over het volgende systeem: amd xp 1600+ msi k7t266 pro2 512 ddr leadtek geforce3 ti200 (det. 27.52) toch een goede set toch? maar ja als ik Mohaa speel speelt et gewoon supertraag. vooral in het bos met met snow level (ben de naam ff krijt) heb ik fps van maarliefst 10-15 fps. ik heb het draaien op 1024x768 32 bit en verder alles op zen maximaal. als ik de resolutie omlaag haal heb ik nog steeds een klote performance ik heb tevens verschillende detonators gebruikt en heb geen anti-alaising, vsync aanstaan! en onder 3dmark2001 haal ik 7300 puntjez w.t.f. is dit, met mijn systeem zou het toch super moeten draaien?
Link naar reactie
Zet je detail levels eens wat lager, dat sneeuwlevel loopt bij de mensen met de Ti500 en R8500 kaarten ook zwaar. Heb je ook dingen als aniso ook aan staan? die geven namelijk ook een behoorlijke performance hit. Zet die desnoods op 4 taps in plaats van maximaal, omdat je het verschil toch niet zo erg ziet. Ik bedenk mij net dat jij je kaart naar Ti500 performance overgeklokt heb, maar kijk evengoed ff naar die settings.
Link naar reactie
Als BA´s advies niet voldoende helpt. Je kan Vsync ook is uitzetten ipv aan! Download anders eens rivatuner2RC10 van http://www.guru3d.com en tweak eens wat settings voor je kaart. Ik heb met mijn systeem nooit problemen gehad met MOHAA. Ik speelde het met Aniso op MAX en 1024x768x32 rest van detail ook op MAX. Zelfs sneeuwlevel ging moeiteloos. Ik gebruik 27.42 drivers en WindowsXP en Rivatuner.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...