Ga naar inhoud

counterstrike problemen


Aanbevolen berichten

hoi ik heb net half life geinstalleerd (die doet het perfect). toen heb ik deze geupdate. toen heb ik counterstrike gedownload en geinstalleerd. als ik dan op het icoontje van counterstrike klik, krijg ik een menu met bovenaan console. ik kan niet op new game klikken. als ik op console klik, krijg ik een scherm die vast loopt (doet niks meer). als ik eerst gewoon half life opstart en dan bij 'custom game' kijk, staat daar geen counterstrike bij... wie weet wat ik moet doen? p.s. bij de download van counterstrike zat ook team fortress ofzow. bij deze heb ik precies hetzelfde probleem :sad: wie kan mij helpen???!!!???!!! [ Dit Bericht is bewerkt door: warda007 3 op 2002-02-25 19:08 ]
Link naar reactie
ik heb wil nu met counterstike online spelen, en dan zie ik ten eerste geen andere servers, zodat ik niet join game kan doen. als ik dan create game doe, krijg ik een foutmelding over de cd-key, terwijl ik hem toch goed in typ (achterop half-life doos). kan het zijn dat iemand die half life illegaal heeft 'mijn' cd-key gebruikt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...