Ga naar inhoud

Top 3 Games


Aanbevolen berichten

Hey, ik wou ff weten wat jullie top 3 van spellen eigenlijk is, puur uit nieuwsgierigheid.. De mijne is: 1) Diablo II (Lord of Destruction) 2) Unreal Tournament 3) (wordt) Warcraft III Ik heb deze spellen gekozen, omdat ze een lange gameplay hebben, ze er heel goed uitzien, ze hebben een goed verhaal (behalve UT dan), ze mooi geluid hebben, enz......
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tsja, top 3 is idd kort, zo vind ik verder Heroes of Might & Magic (1,2,3, en binnenkort 4) , Starcraft(broodwar), Reda Alert 1+2, RTCW ook goed, maar ik kijk ook hoe lang ze leuk blijven, ik bedoel RTCW en Red Alert heb ik al heel snel uitgespeeld, en bij UT, HOMM, Diablo II (LoD) blijf je bezig, het blijft gewoon leuk.......
Link naar reactie
  • 2 weken later...
1.) [b:2850361501]De gehele Baldur's Gate Saga[/b:2850361501] 2.) Warcraft 1&2 (en straks III !!) 3.) C&C (de hele reeks) Dit is gebaseerd op waar ik het meest achter heb gezeten en het meest lol mee heb gehad. mmm... Niet een 3d shooter... waar heb ik een GeForce 3 voor eigenlijk :razz: :wink: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]Mijn PC[/url]---[url=http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2229973]Score: 3Dmark2000[/url]--- [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2143036]Score: 3Dmark2001[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-02-19 18:38 ]
Link naar reactie
[quote:f76660c937] Op 08-02-2002 0:16, schreef BA: 2: RTCW: goede singleplayer, en mooie GFX [/quote:f76660c937] Single player RtCW? *gaap* 1x uitspelen en er is niets meer aan. De moeilijkste stand is nog altijd veel te makkelijk om het interessant te maken, de eindmonsters kunnen afgemaakt worden zonder (veel) geraakt te worden. De eerste keer was het leuk, ziet het er leuk uit (vooral met de elite guard nude mod :wink: ), maar daarna verveelt het snel. Multiplayer daarentegen... daar ben ik zwaar aan verslaafd :smile: Op het moment alleen servers met meer dan 40 spelers, liefst de Gameworld.de of Happy Penguin servers.
Link naar reactie
Op 20-02-2002 15:21, schreef The Plague: De beste games volgens mijn mening van dit moment. RTCW Return to castle wolfenstein. MOHAA Medal of Honor Allied Assault Project igi. Natuurlijk zijn er ook nog andere coole spellen zoals gta 3 en project igi 2 maar die zijn er nog niet op pc over een paar maanden zullen deze wel in de top 3 staan [/quote]
Link naar reactie
[quote:14d89bd7c7]Originally Posted By Skyclad: [b:14d89bd7c7]Single player RtCW? *gaap* 1x uitspelen en er is niets meer aan. De moeilijkste stand is nog altijd veel te makkelijk om het interessant te maken, de eindmonsters kunnen afgemaakt worden zonder (veel) geraakt te worden. De eerste keer was het leuk, ziet het er leuk uit (vooral met de elite guard nude mod :wink: ), maar daarna verveelt het snel. [/b:14d89bd7c7] [/quote:14d89bd7c7] Daar heb je idd wel gelijk in, maar dat is met alle FPS games in singleplayer mode zo denk ik.....RTCW, Red Faction, AvP 2 etc etc, ze zijn allemaal in een uur of 6-8 uit te spelen, en na 1 keer heb je ze wel gezien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...