Ga naar inhoud

Wat kan ik het beste kopen als (budget) game-pc?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

[quote:48fd3874c1] Op 25-02-2002 0:32, schreef The One: En van de goedkopere videokaarten? Bv. een Geforce 2 of 3, welke is dan aan te raden??? [/quote:48fd3874c1] Als dit de keuze is gef2 of gef3 dan zou ik gaan voor een Geforce3. Hier zijn 3 modellen : Geforce3 Geforce3ti200 (lager geclocked dan de gewone Geforce3) Geforce3ti500 (hoger geclocked dan de gewone Geforce3). De ti200 zou de goedkoopste van de 3 moeten zijn en de ti500 is de duurste van de 3. Ik zou gewoon even gaan surfen over het internet om te kijken waar de goedkoopste kaarten zich bevinden. Naar mijn mening is de geforce3ti200 een lekker alternatief (schijnt nog makkelijk overclockbaar te zijn ook).
Link naar reactie
[quote:f9d38ef856] Op 25-02-2002 12:51, schreef HIDMAN-X: Ik zou voor een ATI Radeon 8500 gaan. Bijna dezelfde prestaties als een Geforce 3 Ti500 maar wel veel goedkoper. En ik vind de beeldkwaliteit van de ATI Radeon 8500 overall een stuk beter dan de Geforce3. [/quote:f9d38ef856] Als je de andere posts van dit draadje had gelezen dan had je kunnen zien dat hij liver kiest voor een geforce dan voor een radeon i.v.m driver problemen etc.
Link naar reactie
[quote:40c067f4d4] Op 26-02-2002 1:26, schreef The One: Ben nog steeds aan het sparen... tussen door las ik even een oude CT met de test van de MSI K7T266 PRO-RU... aardig snel moederboord volgens mij en niet al te duur... dus die komt er zeker in samen met een Atlon XP 1700+ Is een Geforce 3 Ti200 64 MB DDR,TV-out een goede keuze? want ook deze is niet al te duur. [/quote:40c067f4d4] Ja, hoor dat is best een goede keuze. (zowel het moederbord als de videokaart)
Link naar reactie
[quote:a9bda6a9b6] Op 20-02-2002 15:39, schreef BA: Het is gewoon een feit dat 90% van de problemen met AMD systemen te wijten is aan de technische kennis van de bouwer zelf. Helaas willen zij dit vaak niet geloven, en geven dus AMD maar de schuld. [/quote:a9bda6a9b6] Hmmm. 90% van de problemen te wijten aan de bouwers zelf... dat klinkt niet zo goed. Ik ben gestopt met computers bouwen bij de PentiumII... want die heb ik nu nog :grin: Is het lastiger op een PentiumIV of een AthlonXP computer te bouwen? Waar moet je opletten... wat zijn de valkuilen (zijn er soms goede sites over?) Het liefst bouw ik hem namelijk zelf, weet je zeker dat ie snel en betrouwbaar wordt.
Link naar reactie
Mja, als je zelf knap een pc in elkaar kan zetten, dan is er niks aan de hand. Let alleen even op de mobo drivers. Als ik soms die dingen in processoren en mobo's zie, zoals "Mijn AXP 1800+ loopt maar op 1150 Mhz waarom??? en het blijkt dan ook nog eens een zelfbouw systeem te zijn, dan heb ik echt zoiets van OMG waarom begin je er dan aan.
Link naar reactie
Geforce Mike zei dat de ti4200 misschien helemaal niet komt. En die R8500 dat is trouwens geen verkeerd kaartje. Trouwens effe een tip tussendoor koop GEEN Sky pc van Dixons. Ik heb een vriend die laatst zo'n Sky gekocht heeft. Hij heeft hem al drie keer opnieuw moeten installeren. De floppydrive lag los achterin de kast. De modem werkte niet.:mad: Bij de geluidskaart werd geen installatie software meegegeven.
Link naar reactie
Mja, misschien dat ik mijne bij CTW om ga ruilen voor een soltek, of een ander merk. Als het een hardware issue is bij Epox, dan is er toch weinig kans op een fix. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16255]PC 1[/url] [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16256]PC 2[/url] [url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/OCguide1.htm]BA's overclocking guide v0.5[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: BA op 2002-03-01 20:37 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...