Ga naar inhoud

Voor welke game moet ik gaan qua multiplayergame RTCW of van


Aanbevolen berichten

Na beide demo's gespeeld te hebben kwam ik tot de conclussie dat de multiplayerdemo van RTCW (beach) veel beter en leuker was om te spelen dan het zeer chaotische Stalingrad-level bij MOHAA. Echter nu wil ik de games gaan kopen, maar welke kan ik het beste als eertste halen qua multiplayer. Geldt mijn conclussie ook voor de rest van de multiplayer maps?? Graag jullie in-game advies. [ Dit Bericht is bewerkt door: The One op 2002-02-07 23:47 ]
Link naar reactie
Eigenlijk ben je verkeerd bezig als je een 'singleplayer'-spel voor het 'multiplayer'-onderdeel wilt kopen ... Maar dat ff terzijde ... Ik zou MoH:AA nooit kopen om er multiplayer mee te spelen simpelweg omdat er geen fatsoenlijke server-browser in het spel zit. Je bent verplicht alles via dat externe Game$py programmma te regelen ... Aan de andere kant is MoH:AA wat singleplayer-ervaring & 'verhaal' betreft m.i. weer het leukere spel. Als je Half-life hebt is er nog een optie om van WW2 multiplayer te genieten : [url=http://www.dayofdefeatmod.com]'Day of Defeat'[/url] (waarvan v2.0 nu te downloaden is). En als je heeel veel geduld hebt : [url=http://www.planetunreal.com/thirdreich/]The Third Reich[/url] voor UT
Link naar reactie
[quote:91f1c7d2a3] Op 08-02-2002 11:52, schreef The One: Tuurlijk koop ik het spel ook voor de singleplayer, maar de onlinefunctie moet gewoon goed zijn... want na een poosje heb je de singleplayer wel uitgespeelt nl. [/quote:91f1c7d2a3] Dan moet je denk ik toch RTCW kopen, als je een beetje doorspeelt (deed ik overigens niet, heb er iets van 3 weken over gedaan) heb je het in een paar dagen tot een week uit gespeeld, maar zowel SP als MP zijn errug leuk. MOHAA zou ik misschien niet kopen, vanwege idd Gamespy. Hoewel, als je je daarover heen kan zetten is MOHAA beter dan RTCW. Uiteindelijk komt het erop neer of je bereid bent elk MP potje via een erg commercieel aangeklede variant te regelen.
Link naar reactie
Wat doet iedereen moeilijk over gamespy? Download gewoon All Seeing Eye, werkt snel en kost niks. In game browsers zijn traag en achterhaald. MOHAA heeft wel enkele leuke multiplay maps, maar het is meer een soort Deathmatch (wat ik wel leuk vind :wink:) en aangezien 90% van de mensen kickt op teamplay zou ik je RTCW aanraden, bijna iedereen die ik erover en van team based games houdt hoor is enthousiast.
Link naar reactie
[quote:3bc69b284b] Op 08-02-2002 0:04, schreef JaFO: Eigenlijk ben je verkeerd bezig als je een 'singleplayer'-spel voor het 'multiplayer'-onderdeel wilt kopen ... Maar dat ff terzijde ... Ik zou MoH:AA nooit kopen om er multiplayer mee te spelen simpelweg omdat er geen fatsoenlijke server-browser in het spel zit. Je bent verplicht alles via dat externe Game$py programmma te regelen ... Aan de andere kant is MoH:AA wat singleplayer-ervaring & 'verhaal' betreft m.i. weer het leukere spel. Als je Half-life hebt is er nog een optie om van WW2 multiplayer te genieten : [url=http://www.dayofdefeatmod.com]'Day of Defeat'[/url] (waarvan v2.0 nu te downloaden is). En als je heeel veel geduld hebt : [url=http://www.planetunreal.com/thirdreich/]The Third Reich[/url] voor UT [/quote:3bc69b284b] Eigenlijk spreek je jezelf hier tegen: Je zegt eerst dat je (eigenlijk) niet naar singleplayer kijkt als je het kopot, en later zeg je weer dat je goede ervaringen hebt bij single-player :smile: :smile: Maarja, ik heb geen commentaar, ik heb zelf ook gezegd dat ik RTCW aanbeveel omdat de sinle-player gewoon hardstikke goed is.......
Link naar reactie
[quote:122d1a9cf7] Op 08-02-2002 18:11, schreef Speedy: Wat doet iedereen moeilijk over gamespy? Download gewoon All Seeing Eye, werkt snel en kost niks. In game browsers zijn traag en achterhaald. MOHAA heeft wel enkele leuke multiplay maps, maar het is meer een soort Deathmatch (wat ik wel leuk vind :wink:) en aangezien 90% van de mensen kickt op teamplay zou ik je RTCW aanraden, bijna iedereen die ik erover en van team based games houdt hoor is enthousiast. [/quote:122d1a9cf7] MOHAA heeft anders net als alle andere games op MP gebied Death Match (Free for all) Team match Checkpoint (soort CTF)en Objective matches, wat dat betreft verschilt het dus niet van RTCW of UT etc etc. Mijn mening is dat RTCW een hele goede Mp optie heeft, en ja ik heb van MOHAA alleen dat stalingrad level uit de demo gespeeld, en The Hunt vwb Objective match, en dat was ook niet verkeerd moet ik zeggen, maar we hebben immers allemaal eigen wensen aan een spel, maar beide games zijn top!!! Greetz :smile:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
MOHAA KOPEN!!!!!!! Ik heb het spel zelf ook gekocht en vind het echt fantastisch! Zowel de single als Multiplayer levels zijn erg spannend en leuk!! Vooral als je van snipen houd is dit een echte must! er zijn bij MOHAA verschillende speel mogelijkheden: (uit m'n hoofd) free for all, team deatmatch, objective, team objective, en een MOD speel mode. Heb je kabel verbinding? dan is het helemaal lache want je kan met zo'n 64 spelers in een map zitten. Ook als je meer van echt realistische spellen houd vind ik MOHAA beter als RTCW omdat het in MOHAA alleen maar realistische wapens en tegenstanders zijn. ( mijn persoonlijke voor keur is dus echt realisme ) Vergelijking: RTCW :meer dan 7 multiplyr. Maps,geen snipermogelijkheden,niet (allemaal) realistiche enemy's,Meer dan 20 singleplyr. levels,realistische AI MOHAA:meer dan 7 multiplyr. Maps, wel snipermogelijkheden,wel (allemaal) realistiche enemy's,Meer dan 20 singleplyr. levels,(SUPER) realistische AI s-player LEVELS: ik vind de RTCW levels minder leuk als die van MOHAA omdat er in RTCW veel te veel rare creatures en wazige moffen voorkomen. ( wel leuk om bruut overhoop te knallen ) In MOHAA is het veel meer het realisme dat overheerst. Je moet dus ook voor de silent-kill gaan. Wel is de single-plyr campange in allebei de spellen erg spannend. m-player LEVELS De multi player levels zijn in allebei de games erg goed. Leuk is dat Je bij RTCW allerlei doelen moet volbrengen waarbei teamwork belangrijk is. Je moet bijv. een muur opblazen en dat kan alleen een engineer en geen soldaat dus als je een soldaat bent heb pech, kan je niet door de muur heen komen. ( BEACH INVASION LEVEL IS ERG LEUK!) bij MOHAA is ook teamwork erg belangrijk vooral als je huizen binnen gaat. Close-Combat gevechten komen in MOHAA en RTCW veel voor! WAPENS: In MOHAA heb je de keuze uit ong 14 verschillende (M-PLYR) wapens waaronder: een bazooka & duitse variant, Sniperrifles, rifles, Handgranaten, en sub-machineguns. In RTCW ong evenveel wapens, waaronder een Venom ( zeer snelvurend machinegeweer), Vlammenwerper ( moest MOHAA helaas missen)en meerdere granaten. Ik hoop dat je hiermee je keuze kan maken, + CROSSWEAR +
Link naar reactie
RTCW natuurlijk. Bij RTCW kun je aan het begin kiezen voor een paar classes(medic, sniper enz.). De multi-player maps van RTCW zijn ook veel mooier. Dit komt allemaal omdat de makers van MOHAA niet zoveel aandacht aan het multiplayer gedeelte hebben geschonken. Maar als je het beste single-playerspel wilt hebben moet je ZEKER MOHAA hebben!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...