anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Delen Geplaatst: 19 januari 2002 vandaag uitgespeeld wat een aktie en realistische a.i. ik zou hem iedereen aanraden . het is een belevenis op zich. beefy :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 De demo dan toch? Volgens mij was hij nog niet gereleased. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 illegale versie volledig spel. beefy :eek: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Ik heb de iso ook, geweldig spel, vooral Omaha Beach. Ik was in het level na Omaha Beach, toen het spel opeens vastliep. Comp gereset, bleek dat spel mijn hele pc vernaggeld te hebben. Register errors, corrupte videokaart drivers .. :sad: ik ga hem voorlopig niet meer installeren Installeer de iso dus op eigen risico :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 He, vraagje. Ik zit in de training bij het stuk waarbij je granaten in 3 containers moet gooien. In de voorste 2 lukt het wel alleen in die achterste (verderop) niet. Hij valt er steeds voor. Ik kan natuurlijk ook meteen met de missie beginnen, maar ach een beetje training eerst leek me wel leuk. :razz: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 hmm ben benieuwd of hij hier gaat lopen (p3 450 en 128mb RAM , TNT2 vdo) waarschijnlijk niet, de demo liep zelfs nauwelijks op het laagste van het laagste. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 bij mij draait ie op medium settings p3 450@ 504 geforce 2 mx 448 ram loopt wel lekker alleen de afrika campanje in het begin loopt een beetje slecht verder alles top beefy:roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Tja je moet er van houden. Ik vind het een zuigspel. waarom? niks nieuws. Ja het ziet er allemaal gelikt uit, maar speldiepte vind ik belangrijker. Zo ook spelvrijheid. MOHAA geeft je dit ook niet. Het is een liniare campaign missions. Oftewel je kunt maar via 1 pad je missie aflopen. Het spel heeft dus geen echte lange levensverwachting. eenmaal uitgespeelt houdt het op. Een spel wat een grotere gamevrijheid heeft is Operation Flashpoint 1985. Dit is al bijna weer een jaar op de markt, maar staat nog steeds op de harde schijf. Iets wat maar weinig spellen bij mij halen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 nou ik geef je geen gelijk dat alles linear is in de levels. de landing op omaha beach bijvoorbeeld kan je alle kanten op en de volgende levels dat je het flak kanon moet uischakelen in het bos . kan je ook alle kanten op ik ben van mening dat dit spel een toppertje gaat worden. in februari komt ie uit dus dan zal je zien wat ik bedoel. beefy :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Nou, blijkbaar wordt het tijd voor een nieuw peeceetje als ik dit zo zie, want op m'n penium tweetje valt ook weinig meer te beleven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Ik vind em best liniear, dat je alle kanten op kan is ook maar vrij beperkt, op dat strand heb je wel grote ruimte, maar dat houdt ook ergens op. Met non-liniear bedoel ik meerdere wegen om wat op te lossen, maar in mohaa moet je toch overal langs. Tis best een leuk spel hoor, vooral Omaha, maar dat einde is 10x niks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Ik heb alleen de single player demo gespeeld en die kwam me al snel de strot uit de reden : Te weinig bewegingsvrijheid (te lineair makers van fps zouden zich meer moeten bezig houden met het non-lineair maken van hun game dan met de graphics want speelbaarheid boven alles) ok de sound is cool graphics zijn ok maar niets nieuws en de A.I. is alleen echt goed op de hogere difficulty settings (vertelde mijn zwager ook zo'n gast die zijn pc misbruikt voor illegale troep sukkeltjes en maar zeiken dat de mp het niet doet of zeuren over dat zijn pc verknalt is) En voordat jullie beginnen te mekkeren over wat ik allemaal wel niet kan/moet doen zeg ik ff dit ik speelde al games toen de meeste van jullie nog gemaakt moesten worden. Those were the days pac-man in de snackbar. Uit je dak gaan als je een hd had van 40 MB _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit Bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-01-22 14:51 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Stoere bink hoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Stoere bink hoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 [quote:3e69c873b3] Op 2002-01-22 15:07, schreef Brumbo: Stoere bink hoor. [/quote:3e69c873b3] Nou nee gewoon de flamers even de strot afknijpen dat is alles. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Een game hoeft niet altijd non-lineair te zijn om goed te worden gevonden, kijk maar naar half-life, ook grotendeels lineair. Er wordt wel gezegd dat het meerdere eindes heeft maar dat is een kwestie van wel of niet uit het treintje stappen na nihilanth. Greetz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Een game hoeft niet altijd non-lineair te zijn om goed te worden gevonden, kijk maar naar half-life, ook grotendeels lineair. Er wordt wel gezegd dat het meerdere eindes heeft maar dat is een kwestie van wel of niet uit het treintje stappen na nihilanth. Greetz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 [quote:f6ae8c5f53] Op 2002-01-22 15:17, schreef Brumbo: Een game hoeft niet altijd non-lineair te zijn om goed te worden gevonden, kijk maar naar half-life, ook grotendeels lineair. Er wordt wel gezegd dat het meerdere eindes heeft maar dat is een kwestie van wel of niet uit het treintje stappen na nihilanth. Greetz. [/quote:f6ae8c5f53] Hmm heb ik dat gezegd dacht het niet Ik vind alleen dat alle fps vandaag de dag allemaal op elkaar lijken qua gameplay en level opbouw als het gaat om de single player mode er is niets nieuws :sad: en de a.i. wordt pas leuk op de hogere difficulty settings alles gaat tegenwoordig om de multiplayer mode als men die zo belangrijk vindt lever dan alleen deze af en vergeet de single player als je er toch niet echt de moeite ervoor doet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Oke mee eens en on-eens, want er is nietz zo onvoorspelbaar als een menselijke tegenstander, en daar draait het bij Multiplayer om, Bij MOHAA zie je dat ook in de servers die er draaien op gamespy, iedereen wil tegen elkaar, want het is weliswaar in hetzelfde level iedere keer, maar toch ga je voor de meeste kills, en er zijn er altijd weer bij die net ff beter zijn, en dat geeft je de drang om nog maar eens in te loggen!! dit is weliswaar mijn mening, en MOHAA zit knap in elkaar. Ben het er wel mee eens dat het inderdaad steeds meer op elkaar gaat lijken. Misschien dat de nieuwe game in de maak genaamd NEW WORLD ORDER daar verandering in brengt :smile: Greetz Seahawk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 als je wilt dat je granaat verder komt moet je de muisknop langer ingedrukt inhouden groetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen