Ga naar inhoud

medal of honor


Aanbevolen berichten

Ik heb de iso ook, geweldig spel, vooral Omaha Beach. Ik was in het level na Omaha Beach, toen het spel opeens vastliep. Comp gereset, bleek dat spel mijn hele pc vernaggeld te hebben. Register errors, corrupte videokaart drivers .. :sad: ik ga hem voorlopig niet meer installeren Installeer de iso dus op eigen risico :smile:
Link naar reactie
Tja je moet er van houden. Ik vind het een zuigspel. waarom? niks nieuws. Ja het ziet er allemaal gelikt uit, maar speldiepte vind ik belangrijker. Zo ook spelvrijheid. MOHAA geeft je dit ook niet. Het is een liniare campaign missions. Oftewel je kunt maar via 1 pad je missie aflopen. Het spel heeft dus geen echte lange levensverwachting. eenmaal uitgespeelt houdt het op. Een spel wat een grotere gamevrijheid heeft is Operation Flashpoint 1985. Dit is al bijna weer een jaar op de markt, maar staat nog steeds op de harde schijf. Iets wat maar weinig spellen bij mij halen..
Link naar reactie
nou ik geef je geen gelijk dat alles linear is in de levels. de landing op omaha beach bijvoorbeeld kan je alle kanten op en de volgende levels dat je het flak kanon moet uischakelen in het bos . kan je ook alle kanten op ik ben van mening dat dit spel een toppertje gaat worden. in februari komt ie uit dus dan zal je zien wat ik bedoel. beefy :smile:
Link naar reactie
Ik heb alleen de single player demo gespeeld en die kwam me al snel de strot uit de reden : Te weinig bewegingsvrijheid (te lineair makers van fps zouden zich meer moeten bezig houden met het non-lineair maken van hun game dan met de graphics want speelbaarheid boven alles) ok de sound is cool graphics zijn ok maar niets nieuws en de A.I. is alleen echt goed op de hogere difficulty settings (vertelde mijn zwager ook zo'n gast die zijn pc misbruikt voor illegale troep sukkeltjes en maar zeiken dat de mp het niet doet of zeuren over dat zijn pc verknalt is) En voordat jullie beginnen te mekkeren over wat ik allemaal wel niet kan/moet doen zeg ik ff dit ik speelde al games toen de meeste van jullie nog gemaakt moesten worden. Those were the days pac-man in de snackbar. Uit je dak gaan als je een hd had van 40 MB _________________ Only the insane have strength enough to prosper [ Dit Bericht is bewerkt door: Ghorghor op 2002-01-22 14:51 ]
Link naar reactie
[quote:f6ae8c5f53] Op 2002-01-22 15:17, schreef Brumbo: Een game hoeft niet altijd non-lineair te zijn om goed te worden gevonden, kijk maar naar half-life, ook grotendeels lineair. Er wordt wel gezegd dat het meerdere eindes heeft maar dat is een kwestie van wel of niet uit het treintje stappen na nihilanth. Greetz. [/quote:f6ae8c5f53] Hmm heb ik dat gezegd dacht het niet Ik vind alleen dat alle fps vandaag de dag allemaal op elkaar lijken qua gameplay en level opbouw als het gaat om de single player mode er is niets nieuws :sad: en de a.i. wordt pas leuk op de hogere difficulty settings alles gaat tegenwoordig om de multiplayer mode als men die zo belangrijk vindt lever dan alleen deze af en vergeet de single player als je er toch niet echt de moeite ervoor doet
Link naar reactie
Oke mee eens en on-eens, want er is nietz zo onvoorspelbaar als een menselijke tegenstander, en daar draait het bij Multiplayer om, Bij MOHAA zie je dat ook in de servers die er draaien op gamespy, iedereen wil tegen elkaar, want het is weliswaar in hetzelfde level iedere keer, maar toch ga je voor de meeste kills, en er zijn er altijd weer bij die net ff beter zijn, en dat geeft je de drang om nog maar eens in te loggen!! dit is weliswaar mijn mening, en MOHAA zit knap in elkaar. Ben het er wel mee eens dat het inderdaad steeds meer op elkaar gaat lijken. Misschien dat de nieuwe game in de maak genaamd NEW WORLD ORDER daar verandering in brengt :smile: Greetz Seahawk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...