Ga naar inhoud

F1 2001 werkt niet met voodoo 3!!!


Aanbevolen berichten

Heb ik f1 2001 gehaald, wil ik hem opstarten zegt ie dat mijn 3d kaart niet volledig compatible is met directX 8.0 (ik heb trouwens dx 8.1 geinstalleerd en alle andere games werken perfect voor een voodoo3). Dus ik ga kijken in de readme, staat daar dat f1 2001 niet wil werken met een voodoo 3. Ik kan op de site ook geen patch of zo vinden. Heeft iemand een oplossing. En geef je mening hier even over a.u.b. Ik vind het gewoon b*llsh*t van ea sports, want ik wil die game wel kunnen spelen, of ik moet een andere 3d kaart kopen :sad:.

------------------ R. ter Welle

Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:501f5a1a15] Op 03-01-2002 11:55, schreef Gilbert: Ik gebruik op een andere computer ook een Voodoo 3 (3000 wel te verstaan) en ik heb met F1 2001 geen problemen. Ik raad je aan wel de allernieuwste drivers te downloaden. Heb ik ook gedaan en ik heb er geen problems mee gehad.<P>Succes [/quote:501f5a1a15] Welke windows versie heb je? En waar heb je die driver vandaan?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...