Ga naar inhoud

vervelende advertisement


Aanbevolen berichten

Daar kom je niet van af. Die advertenties zorgen voor inkomsten, waardoor dit forum kan bestaan. Omdat jij nu een advertentieblokker gebruikt (Adblock Plus, neem ik aan), zie jij de inhoud van de advertentie niet meer. Het frame (dat flink ruimte-innemende venster) blijf je echter zien. Dit is overigens niet alleen bij jouw topics, maar bij ieder topic. Onder de vraag (dus de eerste post in een topic) komt een advertentie te staan.
Link naar reactie
Je zegt het treffend: "ons geliefde forum". Het feit dat er telkens na een topicstart een advertentie verschijnt, weegt niet op tegen de tallozen die door minstens zovelen worden geholpen met computerproblemen. En dat is ook wat waard...toch? Het ging mij, als onwetende, in eerste instantie om de irritatie voor het forum zelf...
Link naar reactie
[quote:54b7ce7a2a]Die advertenties zorgen voor inkomsten, waardoor dit forum kan bestaan[/quote:54b7ce7a2a] Ben ik mee eens, maar als je ziet hoeveel informatie er ongevraagd gehaald wordt uit het feit dat ik een website bezoek, (en daar wordt uiteraard flink aan verdiend), zie ik geen nekel moreel bezwaar om een adblocvker te gebruiken. Afgezien nog van het feit dat je ELKE keer die irritante banner bovenaan krijgt van U bent ECHt de miljoenste klant !. Als het nou nog leuke of interessante reclames waren, okee, maar reclames die er alleen maar op uit zijn om aan JOU te verdienen, nee dank je. Je moet een enquete invullen en NEE, je wint echt geen Iphone, echt niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...