Ga naar inhoud

video kwaliteit omlaag schakelen


Aanbevolen berichten

zou kunnen dat deze vraag bij software hoort. Mijn verbinding is niet zo heel snel, en als ik dan iets op internet kijk, bijv. het journaal, valt die regelmatig weg, dus leek het mij goed de kwaliteit omlaag te zetten, dat kan met rechtermuisknop, kwaliteit, midden. Maar als ik dat doe springt ie bij de volgende keer laden direct terug, weet iemand hoe ik dat permanent kan wijzigen? ik gebruik google chrome, windows vista thanx
Link naar reactie
Ik weet het niet zeker maar ik kan me herrineren dat er ergens een instellings menu is hier kun je ook kiezen voor flash of silverlight als het goed is. Als het goed is kun je hier ook de kwaliteits instellingen wijzigen. Misschien doe je er goed aan eerst je cookies te verwijderen en dan de instellingen nog eens in te stellen. succes
Link naar reactie
weet je ook waar ik dat instellingsmenu kan vinden? ik heb gekeken bij de instellingen van google chrome, en via het configuratie scherm bij internet, maar niet te vinden. ik mis ook de menubalk bovenin, ik bedoel die met bestand, bewerken, beeld, favouriten, help, zou mischien ook helpen als ik die weer terug kan halen,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...