Ga naar inhoud

Smartphone scherm: nog groter of niet?


Aanbevolen berichten

Hallo beste forumleden, Eerst zou ik willen melden dat ik toestemming heb gekregen van de moderator van dit subforum (Anders (internet)) om dit topic te starten. Ik ben voor mijn website ([url]http://www.isearchfulledition.com[/url]) aan een artikel aan het werken met het onderwerp 'Smartphones met een groter scherm: bruikbaar of overkill?'. Nu is mijn vraag wat jullie hier van vinden. Is het de moeite om een Galaxy Note II met een schermgrootte van 5.5" of houden jullie het bij een Nexus 4 met een scherm van 4,7" (of misschien nog kleiner zoals een iPhone 4S/5)? Ik zou graag jullie mening willen opnemen in mijn artikel. Dus alvast bedankt om te helpen! Playermijp[/url]
Link naar reactie
Heb je al met de broekenfabrikant gesproken.... Moet de broekzakken aangepast worden..... ? Lijkt me niet super handig om in je broekzak te hebben. Als het er immers niet meer handig in past is het eigenlijk een tablet met 3G/4G en das een andere markt. Een tablet stop je niet snel in je broekzak... Heb je het met die visie wel eens bekeken wat de grenzen van de smartphone zijn?
Link naar reactie
Zoals vermeld heeft TS toestemming van mij om dit bericht te posten... Voor mij moet een telefoon vooral functioneel zijn en aangezien bellen nog steeds een van de belangrijkste functies van een smartphone is, moet deze vooral handzaam zijn. Dat betekent dus dat hij niet al te groot moet zijn. Ik heb zelf een iPhone 4S en deze kan ik nog prima met één hand bedienen. Ik heb al wat meer moeite om dit met een iPhone 5 te doen, laat staan met nog grotere telefoons. Voor mij hoeven de smartphones met een groot scherm dus niet zo...
Link naar reactie
Ik ben recentelijk overgestapt van een Galaxy Ace, (3,5" 320 x 480 scherm), naar een HTC One X+ (4.7" 1280x720). Ik heb lang getwijfeld over de grootte van het scherm, en de telefoon. De telefoon is best wel huge, en draagt niet fijn in een broekzak. Nu ben ik om meerdere redenen gewend om mijn telefoon aan mijn riem te dragen, maar deze grootte begint al soms onpraktisch te worden. Groter is, imho, gewoon niet praktisch meer.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:06af1a7ee0="playermijp"]Ik ga het artikel deze week publiceren, na heel wat vertraging. Maar vinden jullie het ok dat ik jullie forumnaam hierin gebruik of houden jullie het liever anoniem? Alvast bedankt! PS: Later deze week zal ik hier de link naar het artikel posten zodat jullie het even kunnen nalezen![/quote:06af1a7ee0] Prima hoor kerel.( leuk artikel trouwens)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...