Ga naar inhoud

witte experia box, mijn laptop kan niet meer connecten(wifi)


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik de witte KPN experia box, alles werkte na de instalatie, totdat de electricien met de meterkast bezig ging en de stroom er af viel. Na dat moment kan ik met mijn laptop niet meer connecten naar ons draadloos netwerk (hij ziet hem wel).....het vreemde is dat de andere laptop in ons huis er wel op kan komen.... Weet iemand hoe ik dit oplos?
Link naar reactie
[quote:6415e06655="derkdejong"]altijd eerst proberen (hoewel dat in jouw geval vreemd mag lijken): - zet laptop echt uit (dus geen slaapstand) - maak die experiabox een minuut stroomloos door de voedingskabel los te nemen - start experiabox en laat hem helemaal doorstarten - zet dan pas de laptop aan[/quote:6415e06655] Inderdaad, heb ik al geprobeerd, maar mocht niet baten.... de andere laptops doen het dus wel gewoon alleen mijn laptop niet....
Link naar reactie
zou je inderdaad denken, maar de ts schrijft in openingspost dat netwerk wel wordt gezien.... toch maar eens: configuratiescherm-apparaatbeheer-selecteer draadloze netwerkadapter, klik rechts en kies: installatie ongedaan maken of verwijderen. slui scherm netjes af en herstart de pc. bij de herstart zal windows de draadloze adapter opnieuw naagdelijk installeren.
Link naar reactie
Wat is dhcp? Reset? is dat wel zo handig? dan ben ik wel gelijk alle instellingen weer kwijt, ik heb ook al geprobeerd een backup terug te zetten van toen hij het wel deed, dat werkte ook niet..... zal een reset dan wel helpen? Gaat me wel zowieso weer veel werk kosten alles opnieuw in te stellen.. Of zou de router gewoon op zijn donder gehad hebben toen het stroom er af vloog? Dat hij kapot is....
Link naar reactie
bij de reset gaat ie terug naar de eigen standaards, dus jouw bijzondere instellingen is ie kwijt. en dat is nu net de bedoeling.... met de standaardinstellingen van die box komt 99.9% van de gebruikers zonder enig probleem over de baan.... men ziet iets te vaak dat e.e.a. niet meer goed functioneert als niet-deskundige gebruikers zelf bezig zijn geweest....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...