Ga naar inhoud

windows 7 start niet door ?


Binkypf

Aanbevolen berichten

In veilige mode kan ik wel windows openen en zie alle programma's. Echter in C:\gebruiker\naam\ ontbreken alle naar HD-2 verplaatste mappen zoals Mijn Documenten, Downloads, Mijn Video etc. Deze zoekt het programma op de 2e HD en die is schoon. Met de Windows 7 installatie DVD kom ik ook niet verder, kan geen herstelbestanden vinden. Zou ook niet veel helpen omdat direct na installatie van Windows al die 'eigen data mappen' heb verplaatst. Windows zou in dit geval zelf nieuwe 'data mappen' moeten aanmaken. Als hier geen oplossing voor te vinden is heeft dit grote consequenties voor mijn beleid om data te verplaatsen. Reden daarvoor is altijd geweest om C: zo klein mogelijk te houden, daar met True image een image van te maken, en van de data schijf een normale backup van bij te houden. Dat heeft altijd goed gewerkt, maar als de data schijf crashed is dat toch rampzalig. Ik zou dan van de data schijf ook een image moeten maken. Dat zou voldoende zijn als dat gebeurt direct na installatie en na data verplaatsen. Daarmee kan ik dan wel Windows herstellen op een nieuwe schijf en daarna de data backup 's toevoegen. Graag een reactie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...