anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Sinds kort krijg ik als ik internet open niet meer mijn eigen startpagina maar deze: drxcount.biz/index.php?aid=33. Als ik bij internet opties hem weer verander in google dan de volgende keer dat ik opstart is google weer weg en weer die drxcount. Hoe krijg ik hem uit de computer kan iemand me dat vertellen please? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Ik weet niet zeker of dit de oplossing is maar je moet je computer vrij houden van spyware, gebruik adware om je computer regelmatig te contoleren op spyware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Yeps, hoogstwaarschijnlijk is deze te verwijderen met sypwareremovers: twee progjes die je zeker moet installeren: - [url=http://security.kolla.de]Spybot Search & Destroy[/url] - [url=www.lavasoft.de]AdAware[/url] (wel de gratis versie...) Met deze even scannen en hoogstwaarschijnlijk: weg startpagina (+ een hoop andere rotzooi :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 En als dat niet helpt moet je eventjes het programma Hijack This downloaden. Fftjes zoeken op Google om het te downloaden. Laat hem scannen en post je log even hier. Dan kunnen we kijken wat ie moet repareren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Probeer eens met [url=http://www.soft32.com/download_19014.html]CWShredder[/url]. Probleem niet opgelost dan doe je wat Utilitie al aangeeft: Download [url=http://www.soft32.com/download_19015.html]HijackThis[/url]. Unzip en run het programma. Klik op scan, save log en sla het log op als een .txt bestand. Kopieer en plak de inhoud in je volgende bericht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 [quote:2bf8aab305="WiSeGuY1975"]Ik weet niet zeker of dit de oplossing is maar je moet je computer vrij houden van spyware, gebruik adware om je computer regelmatig te contoleren op spyware.[/quote:2bf8aab305] Ik hoop voor jou dat je de startpagina kunt verwijderen zoals de antwoorden suggereerden. Ik heb het op deze manier ook geprobeerd maar zonder succes. Dit zijn zeer hardnekkige en agressieve progjes. Ik ben bang dat je het register in moet duiken en laten zoeken naar de gewraakte naam en hem zo verwijderen. Vaak haal je dit soort ongein binnen met bv. het updaten van Messenger o.i.d. Als je niet heel goed leest voor je klikt heb je snel iets dergelijks te pakken. PS. Vergeet niet een backupvan je register te maken voordat je ermee gaat stoeien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 :D Het is gelukt dankzij jullie!!!!!!! Ik heb AdAware en Spybot S&D gedownload en laten scannen en er is niet alleen mijn irritante startpag weggehaald maar nog veel meer. Bij mij is het qua dat weer even opgeruimd. Enne ik ga dat zeker bijhouden. Bedankt allemaal voor jullie hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen