anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Ik heb een tiscali family connectie en nou wil ik via nieuwsgroepen en dan voornamelijk via de binaries post's bekijken, maar ik krijg geen recente post's te zien. Kan iemand toelichten waarom dit zo is? (andere accounts doen het wel) Ik las volgens mij ergens dat tiscali het aanbieden van deze accounts tijdelijk heeft opgeschort. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 Of het opschorten werkelijk zo is, weet ik niet. Wat ik wel weet is, dat het bij de meeste providers een trend is, de newsservers te beperken waardoor je een heel korte retentie tijd krijgt. Om die reden ben ik voor de aanvullende posts uitgeweken naar een pay server.(PFCorner) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 Je kan deze vraag volgens mij beter aan tiscali stellen of bij hun FAQ kijken. Anders een betaalde binaries abo nemen zoals rick gimpel suggereert. Of een andere provider nemen die newszilla aanbiedt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 bedankt voor de reacties, ik dacht dat deze service er wel bij zou zitten voor 40 euri in de maand. FAQ's van tiscali, ahah. Ik heb een mailtje gestuurt maar geen reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 En die reactie zal wel uitblijven ook! Er zijn weinig dingen zeker in het leven,maar dat je geen reactie op je mail naar tiscali krijgt is er een van! Kijk inderdaad even in het forum van tiscali,daar staan misschien nog wel meer zaken die je je afvraagt van tiscali.......succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen