anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Ik heb een adsl verbinding van Zon. Normaal gesproken is de verbinden heel erg snel. Maar als ik bijv. download via een download client (Kazaa, WinMx of Bittorrent) dan gaat het surfen erg moeizaam. Is er een mogelijkheid om dat te voorkomen? Kan ik weer sneller surfen tijdens het downloaden? Kan iemand mij helpen? Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Je hebt van Zonnet een bepaalde bandbreedte die zowel door surfen als downloaden wordt gevuld. Als het downloaden zeg maar 80% van je bandbreedte gebruikt, is er nog 20% over voor surfen en dat zul je inderdaad wel merken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2004 Moet ik het echt hiermee doen? Er bestaat toch wel iets om dat te voorkomen? hehe... Please, iemand? die mij kan helpen, want is erg irritant zo langzaam, lijkt wel of ik 14k4 modem gebruikt... bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 Ik gebruik voor het downloaden newsbin pro. Daarmee kun je instellen wat de snelheid moet zijn, zodat ik voldoende over houd om te surfen. Voorbeeld: newsbin gebruikt 2mbit, dus ik heb 1 mbit over om te surfen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 'lijkt wel of ik 14k4 modem gebruikt' 9600 baud is mee te surfen hoor :) Moet je wel je plaatjes uitzetten ;);) http://www.netlimiter.com/ een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2004 Je moet een pgm als netlimiter installeren dan kan je dacht ik de bandbreedte opgeven per applicatie. Effe google en zoekfunctie. Je kan verder niet alles krijgen wat je zou willen (Kazaa, bitorent. winmx)hoor met al die bandbreedte slurpende pgms tegelijk aan ? Deze p2P pgms werken volgens FTP principe en FTP claimt standaard al een behoorlijk percentage. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Ik heb netlimiter geinstalleerd. Ik heb een beetje door hoe ik het moet gebruiken. Maar mijn vraag is nu. Hoeveel K er nodig is om normaal te kunnen surfen? Het wordt namelijk aangeduidt in K. Ik heb geprobeerd het in te stellen op 200K voor internet explorer, maar het gaat super traag het openen van een pagina. Hoe kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Geef anders eens op welk abo je bij Zon hebt. Dan kunnen de mensen hier, je misschien verder helpen. Ik weet wel dat er scriptjes zijn om gebruik te maken van maximaal haalbare snelheid. Ik moet er nog 1 hebben die geschikt is vanaf win xp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Easyrider: je moet niet instellen hoeveel je wilt dat IE gebruikt, maar instellen hoeveel KaZaA/Shareaza/whatever mag gebruiken (het heet dan ook Net[b:e3272eef7d]Limiter[/b:e3272eef7d] ;)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2004 Precies. Je stelt, in mijn geval newsbin de max snelheid in, en IE krijgt de rest. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen