Ga naar inhoud

Onwijs traag inet (@Home)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb de laaste tijd zulk slecht internet, dat is echt niet normaal meer. Ja natuurlijk heb ik alles op de achtergrond dan ook uitstaan etc etc. Een reboot helpt een beetje, een format C: + rinstall helpt een week of 2 3 4 maar dan gaat het internet weer ZOOO langzaam. Ik zit met @Home BreedBand Internet 2.5mb p/s dus daar licht het echt niet aan. Google duurt 2.9281 seconden om te laden :o :o :o Iemand enig idee wat hieraan te doen ? (btw dit probleem doet zich voor met IE Mozilla Opera MyIE2)
Link naar reactie
[quote:a71bbe9192="Allardje"]Dat kan liggen aan dat de hele straat masaal aan het downloaden via @home is gegaan, want je deelt de verbinding met de mensen op dezefde lijn.Daarom ook de reclameleus:"@home, met jou op een lijn". :lol:[/quote:a71bbe9192] deze stelling die klopt niet als je ziet dat als hij geformatteerd heeft dat het probleem voor 3 a 4 weken is opgelost. Dan zou de hele buurt exact moeten weten wanner hij formatteerd enzo... :wink: Misschien dat het aan een of ander programma ligt....heb je kazaa of zoiets altijd aan?
Link naar reactie
vreemde is, probleem komt me bekend voor.. zit op dezelfde verbindingssnelheid als jij, ook @home. in het begin na een fresh install, supersnel en alles gaat perfect, echter na een tijdje zakt het helemaal weer in.. ik draai ook wel eens kazaa etc, maar niet altijd op de achtergrond, dus als ie uitstaat zou het dan beter moeten zijn zou je zeggen, echter is dit ook niet het geval...
Link naar reactie
[quote:a968dc8399="turbulence"]vreemde is, probleem komt me bekend voor.. zit op dezelfde verbindingssnelheid als jij, ook @home. in het begin na een fresh install, supersnel en alles gaat perfect, echter na een tijdje zakt het helemaal weer in.. ik draai ook wel eens kazaa etc, maar niet altijd op de achtergrond, dus als ie uitstaat zou het dan beter moeten zijn zou je zeggen, echter is dit ook niet het geval...[/quote:a968dc8399]Same here ja. Ik draai kazaa een keer per week ofzo (voor me broers en zussen) dus daar ligt het niet aan. Ook zonder kazaa geinstalleerd heb ik dit probleem. Met 98se (toendertijd :P) had ik pas na een maand of 2 3 4 dit probleem (was er duis wel, maar veel later). Is dit dan [i:a968dc8399]weer een ms idee[/i:a968dc8399] ?
Link naar reactie
inderdaad, hier zelfde verhaal qua gebruikers online, wel iets meer als 3 @home users, geloof dat de wijkblokken die @home opdeelt wel groter zijn dan 300, maar ook ik heb er vaak erg veel last van.. spyware/adaware wordt iig 2 a 3 maals week gecontroleerd, dus dat kan het ook niet zijn... ik begin ook steeds minder plezier in @home te krijgen, wel 49,95 oid per maand betalen, maar met regelmaat iig een dag of wat er af (en het is altijd precies gemaakt na 2 dagen, want na 3 moeten ze je een maand abonnementsgeld terugbetalen) en ook heel erg vaak zomaar een paar minuten even de verbinding weg (paar keer per dag wel) nu betaal ik bijna 50 euro per maand, en dan mag je wel verwachten dat je altijd online bent, het is erg vervelend als je in een tijdspan van 21.00--22.30 meer dan 8 keer zomaar een minuutje ofwat je verbinding kwijt bent..
Link naar reactie
Hmm, ik heb bijna nooit uitval (turbulence, waar woon je ?). Maar wel regelmatig dat het internet heel traag is. Nu (vandaag) gaat alles netjes, net als gisteraaf. Ze zeggen, dat zondag niet te doen is. Hier is zondag bijna de enige dag die wel te doen is. Klantenservice is ook 3x niks. Het heeft hier een jaar goed gewerkt, sinds 2004 (nieuwe servers daaro voor webspace, en alles vernieuwd) is het niks meer... Ik kom niet eens meer oer 300KB/s !!!
Link naar reactie
[quote:2b4e750987="turbo-pascal"]Hmm, ik heb bijna nooit uitval (turbulence, waar woon je ?). [/quote:2b4e750987] Wolvega, dat is vlak onder heerenveen in het hoge noorden :wink: [quote:2b4e750987]Ze zeggen, dat zondag niet te doen is. Hier is zondag bijna de enige dag die wel te doen is. Klantenservice is ook 3x niks. Het heeft hier een jaar goed gewerkt, sinds 2004 (nieuwe servers daaro voor webspace, en alles vernieuwd) is het niks meer... Ik kom niet eens meer oer 300KB/s !!![/quote:2b4e750987] zondag is hier ook vaak een erg vervelende dat om te I-netten ik kom nu ook niet boven de 300, deed net testje @ mordax en kwam na 3x testen achter elkaar op 224, 194 en 244 KB/s (dus zeer onder de maat)
Link naar reactie
[quote:c1bb060fa7=".:ToBee:."]Volgens mij ben je slachtoffer van een hacker. heb je een firewall?[/quote:c1bb060fa7] tuurlijk heb ik firewall opstaan... tegenwoordig is dat een minimale eis al haast.. :( btw; alle poorten zijn gestealth, en alle outgoing traffic wordt gemonitord, dus ik zie zo als er programmas een verbinding op willen zetten :D
Link naar reactie
Bij mij (@home breedband van 49,95, locatie = Tilburg) is het zelfs zo dat de verbinding soms om de 2 min weer weg is. Wij hebben 3 computers op een router aangesloten, maar dat is niet het probleem. We hebben alle 3 ZoneAlarm erop staan, dus FireWalls genoeg. Bij WinXP Home staat in de taakbalk altijd het icoontje van de LAN-verbinding. Als je daar op de rechtermuisknop drukt, kun je kiezen voor Herstellen. Als ik daarop druk komt de verbinding vaak ineens helemaal terug maar in sommige gevallen heeft het ook geen effect. En als het dan wel effect heeft, is de duur ervan ook erg variabel. Van een uurtje tot 5min. tot 30 sec. Heeft er iemand mogelijke oplossingen voor deze problemen?? Bedankt, Tom Zwartjes
Link naar reactie
Om nog weer terug te komen op dit topic: Alles werkt hier weer perfect. Speeds zijn nog niet altijd even stabiel, maar gewoon internet gaat weer super snel. Ik heb inmiddels wat rondgevraagd, en ben er nu achter dat ze de boel aan het verbouwen zijn gewwest o.i.d. waardoor meer mensen met minder moesten ofzo (weet het ook niet precies)
Link naar reactie
Ik gebruik ook @home breedband (47.95 euro per maand btw) en heb nog [b:0e7db01910]nooit[/b:0e7db01910] last gehad van bovenstaande foutmeldingen. Ik vind dat met 47.95 euro per maand helemaal niets mis mee is, als je dezelfde speeds wilt in ADSL betaal je 60 euro.... Bovendien heb je geen Download limieten wat bij de meeste ADSL vormen wel is. De snelheden verschillen per buurt natuurlijk maar met @home breedband behoor je minimaal rond de 300 kb p/s te zitten. Ik woon zelf in Venlo - Limburg ik heb hier altijd 400 kb p/s en nogmaals nooit lastgehad van "kabel problemen"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...