Ga naar inhoud

Factuur HCCnet


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte lezers, Zojuist heb ik per mail mijn HCCnet factuur voor het gebruik van ADSL ontvangen. De tekst in het bericht is leesbaar maar de opmaak is slecht. Daarom heeft men sinds kort de mogelijkheid om de factuur ook als bijlage in .pdf te ontvangen. Als ik op de bijlage klik dan wordt Adobe Reader geopend en zie ik de factuur in het Nederlands op naam gesteld en verder zeer correct. Als ik echter op het icoon printer (van Adobe) klik om de factuur uit te printen dan komt er een afdruk die volledig onleesbaar is, in ieder geval in een taal die ik niet thuis kan brengen. De opmaak heeft wel dezelfde layout als wat ik op de monitor zie. Ik gebruikte versie 6.0.0.2003051900 van Adobe Reader, maar voor de zekerheid heb ik deze via software verwijderd, opnieuw opgestart en toen bij Adobe.com de laatste versie 6.0.1.2003110300 opgehaald en geïnstalleerd. Doch dit had geen effect, de print bleef onleesbaar. De tekst op het scherm "HCCnet-Postbus 94318, 1090 GH Amsterdam" wordt op de printuitdraai "Cnnet -P-osb u9b-4318, 0-8G4G-AC-m b tda Tr" weergegeven. Als ik een ander .pdf bestand uitprint dan is er geen probleem. Het lijkt me dus dat er iets fout is met de factuur doch na melding via e-mail bij "billing" krijg ik geen antwoord op m'n vraag maar geven ze aan dat ik het probleem maar op het forum moet uitleggen. Op de HCCnet site zie ik bij Info nog geen informatie m.b.t. dit probleem. Wie weet raad?
Link naar reactie
Ik ben zelf verder gaan zoeken bij HCCnet en kwam op het volgende adres de oplossing tegen: [i:9d8b12376f][b:9d8b12376f]https://ors.hccnet.nl/info/ors/login.cfm?factuur=yes[/b:9d8b12376f][/i:9d8b12376f] [i:9d8b12376f]Als je de PDF-bijlage print, kan het voorkomen dat de printer de gebruikte lettertypes niet ondersteund. Dit kun je verhelpen door in Acrobat Reader bij printen te kiezen voor 'geavanceerd' (Advanced) . Kies vervolgens voor 'print als afbeelding' (print as image). [/i:9d8b12376f] Je moet dan wel in Arcobat eerst de gehele pagina als plaatje selecteren. Maar dat is gelukt en zie daar een leesbare print. Doch waarom dit zo moeilijk moet verbaast me. Deze info is dus voor allen die hier ook tegenaan zijn gelopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...