Ga naar inhoud

wel down-, geen upstream???


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb problemen met mijn wanadoo verbinding; ik kan geen pagina's openen (behalve die van wanadoo), geen hotmail of wanadoo webmail gebruiken en msn werkt slechts 1 kant op (ik ontvang wel berichten en bestanden, maar kan ze niet versturen). Alle netwerk- en modeminstellingen heb ik al nagekeken, inmiddels ook de pc geformatteerd, maar het probleem blijft bestaan. De helpdesk van wanadoo heeft mijn modem (op afstand) getest en zegt dat er met mijn modem niets mis is. Het advies was na te gaan of alle sterkkers goed zijn aangesloten en de nieuwste versie van Internet Explorer te downloaden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, c.q. wat er aan te doen is??
Link naar reactie
ok, misschien moet ik het wat duidelijker uitleggen... Het heeft altijd normaal gewerkt, alleen sinds een week of 2 zijn er problemen. Begonnen met het nazien van de instellingen in Internet Explorer, zoeken naar spyware en/of andere onvermoede ellende en toen dat niks opleverde de hele pc maar eens geformatteerd. Toen dat ook niks opleverde contact opgenomen met de helpdesk, weer alle instellingen doorgenomen en inmiddels ook alle bovengenoemde tips geprobeerd. Het probleem blijft hetzelfde, er is wel een (geringe) downstream, maar geen upstream. Ik vermoed dat mijn kabelmodem niet helemaal goed is, maar Wanadoo ontkent dat dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...