anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Delen Geplaatst: 3 februari 2004 ik heb problemen met mijn wanadoo verbinding; ik kan geen pagina's openen (behalve die van wanadoo), geen hotmail of wanadoo webmail gebruiken en msn werkt slechts 1 kant op (ik ontvang wel berichten en bestanden, maar kan ze niet versturen). Alle netwerk- en modeminstellingen heb ik al nagekeken, inmiddels ook de pc geformatteerd, maar het probleem blijft bestaan. De helpdesk van wanadoo heeft mijn modem (op afstand) getest en zegt dat er met mijn modem niets mis is. Het advies was na te gaan of alle sterkkers goed zijn aangesloten en de nieuwste versie van Internet Explorer te downloaden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, c.q. wat er aan te doen is?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Firewall? Gecheckt op Spyware? Welke versie heb je nu? Windows? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 zone-alarm, geconfigureerd, win xp, pc is deze week geformatteerd dus veel spyware kan er niet op zitten met deze verbindingsproblemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Schakel ZA eens uit, en dan? Is de Firewall van XP uitgeschakeld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 XP firewall is uitgeschakeld, ZA ook, zelfde probleem Internet Explorer laatste versie gedownload en geinstalleerd, zelfde probleem, LAN, modem, IP en alle instellingen zijn met de helpdesk van Wanadoo nagekeken, maar het probleem blijft hetzelfde Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Ik heb weleens gelezen dat het helpt om ZA te deinstalleren. Probeer dat eens. Tip. laat de boel eerst werken en ga dan stapsgewijze beveiligen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 ok, misschien moet ik het wat duidelijker uitleggen... Het heeft altijd normaal gewerkt, alleen sinds een week of 2 zijn er problemen. Begonnen met het nazien van de instellingen in Internet Explorer, zoeken naar spyware en/of andere onvermoede ellende en toen dat niks opleverde de hele pc maar eens geformatteerd. Toen dat ook niks opleverde contact opgenomen met de helpdesk, weer alle instellingen doorgenomen en inmiddels ook alle bovengenoemde tips geprobeerd. Het probleem blijft hetzelfde, er is wel een (geringe) downstream, maar geen upstream. Ik vermoed dat mijn kabelmodem niet helemaal goed is, maar Wanadoo ontkent dat dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Vlak voor de problemen begonnen : wat is er gewijzigd zowel hard als software ? Vooral drivers. Is er toen iets geks gebeurd op je pc ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Reset je modem eens. Helpt vaak nog wel eens :D . Al ga ik ervan uit dat je dit al geprobeert heb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen