Ga naar inhoud

Hardnekkige startpagina en toegevoegde favorieten


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen Twee dagen geleden ben ik zoekende geweest naar een crack voor een programma. Nu is het bezoeken van cracksites niet zonder risico’s, echter ik ben flink in de problemen gekomen. Na de crack te hebben gevonden, startte ik enige tijd later weer Internet op. Ik had een andere startpagina gekregen, search..huppeldepup.com. Ook had ik een waslijst aan sites in mijn favorieten staan, die ik niet kende. Ach, startpagina wijzigen en links verwijderen. Mooi niet dus. Bij het verwijderen van de links, kwamen er meer voor terug: lenen, medicijnen, 18+ sites enzovoorts. Ook liet de startpagina zich niet verwijderen. Dan maar een spyware programma erover. Had geen zin, elke keer werd één van die programma’s automatisch afgesloten. Dan maar de stekker uit de netwerkkaart en in veilige modus opstarten. Zodoende kon in wel de spyware openen en draaien. Alles verwijderd en klaar……… Een test in veilige modus liep goed af. :P Zo, nu weer gewoon internetten. Mooi niet dus, alles stond weer “verkeerd”. Dan maar “contact us” bezoeken van die site. Ik kreeg te lezen dat het een JOKE was om te laten zien hoe snel een systeem veranderd kon worden. Met een programma van hun was het te verwijderen. Dan dat maar proberen. NOG MEER PROBLEMEN. :evil: Uiteindelijk heb ik mijn schijf geformatteerd, na overleg met diverse deskundigen. Daar die site een dll zet IN EEN ANDERE DLL, was deze niet op te sporen. Wie een andere oplossing weet, laat het aub weten, voor er meer in de problemen komen. :P Groet, Bert
Link naar reactie
HijackThis is een programma dat geschreven is om startpagina kapers en soortgelijke programma's op te sporen. Het programma moet niet geïnstalleerd worden. Het toont je na de scan een overzicht van mogelijke spyware op je systeem. Let op: alles wat in deze logfile staat is zeker geen spyware of is zeker niet kwaadaardig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...