Ga naar inhoud

Weet iemand het nieuwe FTP adres?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er een uitgebreidt mailtje over gehad: [quote:f84f49714a] Geachte heer, Bedankt voor het versturen van uw e-mail naar @Home. Op 20 januari jl. heeft @Home Webspace 2.0 gelanceerd. In Webspace 2.0 zitten een aantal nieuwe functionaliteiten en is het gebruik van sommige opties veranderd. Bij Webspace 2.0 logt u in op een nieuw adres: http://homedrive.home.nl/. Hier wordt u gevraagd om uw gebruikersnaam in te voeren en op OK te klikken. Wanneer de juiste gegevens worden ingevoerd, komt u op de webspacebeheerpagina. Hier zijn twee mappen beschikbaar: de prive map en de publieke map. De prive map is alleen voor u toegankelijk met behulp van gebruikersnaam en wachtwoord. De publieke map is de map die voor iedereen op het internet toegankelijk is. De prive map is een opslagplaats voor bestanden die u niet wil delen. Hier kunt u bijvoorbeeld dingen opzetten vanaf een andere locatie en deze dan thuis weer downloaden. Wanneer de prive map wordt aangeklikt verschijnt deze in de netwerk omgeving en deze kan vanaf daar worden benaderd. De prive map is niet door middel van een FTP te bereiken. Door een wijziging in de architectuur zal het oude ftp adres (ftp://members.home.nl) komen te vervallen. Het nieuwe adres is: ftp://homedrive.home.nl. Met FTP is de prive map echter niet te gebruiken: hiervoor kunt u de webdav-upload gebruiken. Ftp is alleen te gebruiken vanaf het @Home netwerk. Indien u verder nog vragen heeft dan willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. @Home abonnees bellen 0900 - 8112. Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help http://help.home.nl Met vriendelijke groet, @Home, Afdeling Klantenservice Bezoek de portal van @Home op http://www.home.nl Original Message Follows: ------------------------- Hallo, ik heb een probleem met het uploaden van mijn website naar @home webspace. Het probleem is als volgt. Als ik SmartFTP open, en members.hom.nl/**** als host en **** als user en mijn ***** als wachtwoord invoer en op port 21 connect dan krijg ik de volgende melding : Resolving host name members.home.nl... Connecting to (members.home.nl) -> IP: 213.51.131.56 PORT: 21 No connection could be made because the target machine actively refused it. Cannot login waiting to retry (30s)... Connection closed. Tot nu toe kon ik altijd gewoon uploaden, en er was nooit een probleem. Alles ging lekker snel zoals ik van @home gewend ben. Maar van de ene dag op de andere werkt het niet meer. Het ligt niet aan mijn ftpclient, want ook met Internet Explorer (6x) wil het ook niet... Enig idee wak hieraan kan doen ? Alvast heel erg bedankt, [/quote:f84f49714a] En dan nog iets, laat die andere 5 topics ff deleten ! ( forum is bij mij heel traag, misschien bij jou ook en daarom te vaak geklikt ? )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...