Ga naar inhoud

NOS Teletekst, Authorisatie Fout


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik naar http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html ga, krijg ik een zwart scherm met in de blauwe balk bovenaan "NOS Teletekst Authorisatie Fout". Probleem doet zich voor sinds de ingebruikneming van ADSL vorige week, maar alleen bij teletekst, verder werken alle bezochte internetpagina's perfect. Gebruik Windows XP en IE 6.0. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Zoektocht binnen dit forum en bij google leverde overigens niks op. Nb. Ook na installatie van de teletekstbrowser hetzelfde probleem...
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie, Ben. Ik neem aan dat je met NPF Norton Personal Firewall bedoeld? Die heb ik in ieder geval niet, mocht je iets anders bedoelen dan verneem ik dat uiteraard graag. Met btrekking tot een firewall kan ik je wel melden dat ik zonealarm gebruik, de gratis versie. De firewall van XP gebruik ik niet. Heb de site bij de vertrouwde websites gezet, geen resultaat...
Link naar reactie
Probleem opgelost! Ik kreeg deze mail van hun: "Geachte, NOS Teletekst op internet is een gratis service die voor iedereen toegankelijk moet zijn. Er zijn echter commerciële programma’s op de markt die de server dusdanig belasten dat het gebruik voor anderen wordt verstoord. Indien wij constateren dat vanaf een internet-adres onevenredig veel aanvragen op de server binnenkomen behouden wij ons het recht voor om in dat geval de toegang tot de Teletekst-server te blokkeren. Mocht u van mening zijn dat bovenstaande niet op u van toepassing is, dan kunt u contact opnemen met NOS Online." Ik was idd van mening dat het niet van toepassing was, even later (en nu nog steeds gelukkig) kon ik gewoon weer gebruik maken van teletekst op internet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...