anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Als ik sommige pagina's op internet wil bekijken krijg ik de melding "Your browser has been set so that you can not run Java applets" Ik kan echter niet vinden waar ik dat dan zou moeten veranderen. In Internet opties, beveiliging, internet, staat bij "uitvoeren van scripts" netjes alles aangevinkt. Ik gebruikt IE6 SP2 en Windows XP. Weet iemand wat ik moet doen om wel Java applets te zien te krijgen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Doe anders eens Internet Explorer 6 verwijderen, en dan eens opnieuw downloaden van de microsoft website. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Dat bewaar ik liever tot het laatst. We hebben nl geen kabel of ADSL aansluiting, dus even IE downloaden zit er niet in. Dus als het anders kan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Kijk eens in Internet Explorer: Extra - Internet-opties - tab Beveiliging - Aangepast niveau. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Onder "Aangepast niveau" staan onder "Uitvoeren van scripts" drie kopjes. Deze staan alle drie op "Ingeschakeld". Meer kan ik daar toch niet aan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 "Uitvoeren van scripts" slaat niet op het uitvoeren van Java applets. Daarvoor moet je kijken onder Microsoft VM/Toestemmingen voor Java. Die kun je het best op "Strenge beveiliging" zetten. Als het dan nog niet werkt, kun je ook eens kijken wat er gebeurt als je een van de sites opneemt bij "Vertrouwde websites". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Bericht was dubbel gepost. Tekst in dit bericht verwijderd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Microsoft VM komt niet in de lijst voor, terwijl ik begrepen had dat die in SP1 (en dus ook in SP2) zou zitten. Ik snap er even niets van! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Hangt van het Servicpack af. In SP1a komt de Virtual Machine niet voor, in SP1 wel. Google even op java virtual machine. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Je kunt het best Java zelf op je computer installeren via de volgende pagina: http://java.sun.com/getjava/installer.html. Wanneer je de pagina hebt opgevraagd, moet je op 'Get is now' klikken. Dan moet je even wachten tot de installatie start en dan op Ja klikken. Succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen