Ga naar inhoud

Internet verkeer aftappen...


anoniem

Aanbevolen berichten

Goed, ik heb verschillende programma's geprobeerd, maar ik heb geen zin om enorm veel geld te betalen. Hier is mijn probleem:

ik wil het verkeer van en naar mijn pc af kunnen tappen. Het is mijn eigen pc, ik heb uiteraard admin rights en dergelijke, ik gebruik Windows 2000 en de pc is een client van een gedeelde internetverbinding gemaakt met behulp van Wingate. Dit laatste zou het naar mijn mening niet al te moeilijk moeten maken, maar wingate zelf logged alleen connecties, en niet de data verstuurd tijdens zo'n connectie...

Is dit mogelijk en zoja, hoe?

Alvast bedankt...

------------------ X2 Software (jawel, ik heb een domein aangeschaft!) Email: mark@x2software.net

Link naar reactie
quote:
ik heb geen zin om enorm veel geld te betalen

sniffer pro is ongeveer 30.000 - 40.000 gld :grin:.

Neem een kijkje hier: http://packetstorm.widexs.nl/sniffers/

Er staan een aantal goede freeware sniffers bij voor win2000. Misschien ook leuk om eens te kijken naar snort (www.snort.org) dat is een intrusion detection system (IDS) wat er ook voor windows is. Deze doet eigenlijk hetzelfde als wat jij wilt, maar het leuke daaraan is dat je aan kunt geven bij welk bericht er een alarm moet komen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...