Ga naar inhoud

adsl


anoniem

Aanbevolen berichten

Met oud bedoel je de Consumentengids van januari 2002??? Dan zitten er nog drie lager. De rest is hoger, maar het merendeel is een plus of advanced abonnement. Zo'n abonnement is weer veel duurder. Dus wees voorzichtig met het vergelijken. Natuurlijk kan het beter, maar deze testen zijn niet altijd representatief. Maak gewoon je eigen afweging. Het is wel zo dat met de huidige tariefswijziging, ADSL bij mij een andere betekenis krijgt. Het willen gebruiken van de nieuwste software en het gebruik van internet betekent voor mij eigenlijk dat een analoog modem niks is.

Mijn ervaring is dat met ADSL Hccnet ik een veel stabielere en betrouwbare verbinding heb dan met de kabel van UPC. Wat heb ik aan een hoge snelheid als om de 10 minuten een download wordt afgebroken? Of als de halve tijd de e-mail niet is te lezen, of surfen met uiterst trage DNS server. Met Hccnet heb ik geen problemen.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by torenado: ik zit in een oude consumentegids te bladeren en blijkt dat adsl via Hcc-net de traagste is van alle adsl ik vind dit wel zeer matig had er meer van verwacht.

vraag hoe coontroleer ik mijn snelheid? 2 doet hcc er wel wat aan?

John


En:

3. Wat ga je doen nu de prijs 23% omhoog gaat...

------------------ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...